Motor motorblok in quad leggen.
-
pieterquad
- Easy Quadrider

Motor motorblok in quad leggen.
Ik ga misschien met mijn pa een r1 of een r6 blok in een quad leggen.
Weet iemand misschien hoe moeilijk/makkelijk dat is?
En weet iemand hoe deze Raptor R6 hieronder is verslast? autogenisch, Co2?
http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... &&start=15
Alvast bedankt
gr
Weet iemand misschien hoe moeilijk/makkelijk dat is?
En weet iemand hoe deze Raptor R6 hieronder is verslast? autogenisch, Co2?
http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... &&start=15
Alvast bedankt
gr
Laatst gewijzigd door pieterquad op vr 26 jan, 2007 22:48, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Quadzillaboy
- Quadrunner

-
Quadzillaboy
- Quadrunner

ja op beiden, en een R6 zijn koppel ligt duidelijk hoger in toeren, zijn ganse vermogenscurve zit hoger in toeren...sjarty schreef:al eens op een r1 gezeten lewisLewis schreef:Mooi project !R1 ,niet bepaald voor het extra vermogen t.o.v. R6 maar wel voor het koppel dat op veel lagere toeren beschikbaar is.
hou ons op de hoogte !
of een r6
en vind ik persoonlijk minder leuk om rond te toeren.
dat wist ik ook maar je kan dit toch makkelijk fijntunen met tandwielverhoudingen .Lewis schreef:ja op beiden, en een R6 zijn koppel ligt duidelijk hoger in toeren, zijn ganse vermogenscurve zit hoger in toeren...sjarty schreef:al eens op een r1 gezeten lewisLewis schreef:Mooi project !R1 ,niet bepaald voor het extra vermogen t.o.v. R6 maar wel voor het koppel dat op veel lagere toeren beschikbaar is.
hou ons op de hoogte !
of een r6
ik denk dat je van dat r1 blok nog niet de helft van het vermogen kunt benutten , zelfs de r6 motor kan je niet voor 100% benutten , kan je met een r6 motto nog niet op de openbare weg benutten die 125pk .
ik wil hier ook gerust een r1 blok zien onder een quad maar naar mijn persoonlijke mening denk ik dat je met de besparingen van r6 t.o.v een r1 blok een heleboel andere zaken kan kopen zoals goede remmen voor die power
Man man, Heb gewoon gezegd zoals de zaken zijn meer niet,sjarty schreef:dat wist ik ook maar je kan dit toch makkelijk fijntunen met tandwielverhoudingen .Lewis schreef:ja op beiden, en een R6 zijn koppel ligt duidelijk hoger in toeren, zijn ganse vermogenscurve zit hoger in toeren...sjarty schreef: al eens op een r1 gezeten lewisof een r6
ik denk dat je van dat r1 blok nog niet de helft van het vermogen kunt benutten , zelfs de r6 motor kan je niet voor 100% benutten , kan je met een r6 motto nog niet op de openbare weg benutten die 125pk .
ik wil hier ook gerust een r1 blok zien onder een quad maar naar mijn persoonlijke mening denk ik dat je met de besparingen van r6 t.o.v een r1 blok een heleboel andere zaken kan kopen zoals goede remmen voor die power
en jammer genoeg bestaat de keuze enkel uitR6 enR1 en dan zou ik voor deR1 gaan.
Maar moest ik vrij kunnen kiezen dan zou ik eerder naar een blok gaan zoals de Tdm 850
Puur voor het koppel in de lage toeren, maar dat is een persoonlijke keuze ,sommig houden hun beestje liever constant in hoge toeren en dan is deR6 weer een goede keuze.
-
pieterquad
- Easy Quadrider

ik heb daarnet ook ff gekeken naar de tdm 850 maar dat is ook een mooi blokkie is die ook wat kleiner dan de R6 of lijkt dat maar zo.
gr
gr
TE KOOP Yamaha Raptor 660 LTD 04
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=20096
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=20096
geef enkel maar mijn eigen mening , en je vraagt hier de r6 of r1 dus reageerde ik daarop en wou de motivatie van mijn mening maar geven .
raad het je zeker niet af maar als ik je hoor lijkt die poll een beetje overbodig
in ieder geval succes met je project en ben in ieder geval benieuwd naar het resultaat
raad het je zeker niet af maar als ik je hoor lijkt die poll een beetje overbodig
in ieder geval succes met je project en ben in ieder geval benieuwd naar het resultaat