heel mooi frame
-
- Quad Expert
heel mooi frame
ik kwam toenet op E2S een link tegen naar fotos van een banshee frame.
wat een techniek zeg
er stond bij dat hij 16inch travel heeft
wat een techniek zeg
er stond bij dat hij 16inch travel heeft
CustomCoatingsHelvoirt
Re: heel mooi frame
zo dan das wel knap gemaakt
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
-
- Quad Expert
SlOoT schreef:heel appart. Ook hele lange veerweg op die manier zonder dat de armen heel schuin komen te staan.
Alleen die open kogels zijn niet zo geslaagd, zodra daar ook maar een beetje zand bij komt...
dat zijn heim joints schijnen super te zijn maar ik heb ze nog nooit in het echt op een quad gezien
een hoop merken als leager en lsr verkopen ze ook
CustomCoatingsHelvoirt
mijn eerste post op dit forum en meteen al iets proberen duidelijk te maken
als je goed kijk zie je dat de eerste foto niet helemaal recht voor de quad is getroken zodat je de neiging hebt om te denken dat de achterbrug scheef(naar rechts) staat, terwijl dit volgens mij niet zo is. en iemand die zo n frame maakt zal zijn achterbrug (naar mijn mening) ook wel niet scheef zetten
als je goed kijk zie je dat de eerste foto niet helemaal recht voor de quad is getroken zodat je de neiging hebt om te denken dat de achterbrug scheef(naar rechts) staat, terwijl dit volgens mij niet zo is. en iemand die zo n frame maakt zal zijn achterbrug (naar mijn mening) ook wel niet scheef zetten
-
- Quad Expert
vjete schreef:mijn eerste post op dit forum en meteen al iets proberen duidelijk te maken
goede uitleg
ik denk ook dat het komt omdat de a-armen je in verwarring brengen dit mede omdat de hele voor trein niet simetrisch is
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quad Master
Bekijk een standaard Banshee frame ook eens vanaf de onderkant, die ziet er ook scheef uityamaha tri-z schreef:vjete schreef:mijn eerste post op dit forum en meteen al iets proberen duidelijk te maken
goede uitleg
ik denk ook dat het komt omdat de a-armen je in verwarring brengen dit mede omdat de hele voor trein niet simetrisch is