HRC Nokkenas!! STEEKT ER NU IN !!!!!
HRC Nokkenas!! STEEKT ER NU IN !!!!!
Hello,
Mijn HRC nokkenas is er vrijdag al, maar moet ik iets speciaals doen buiten hem te vervangen??
Ketting heb nagezien en is nog goed en spant nog.
Kettingspanner is ook perfect.
suggesties of gewoon indroppen en effe kalm en dan vliegen met dat beest?
Voor die die curieus zijn kost 239eruro bij Honda zelf.
Mijn HRC nokkenas is er vrijdag al, maar moet ik iets speciaals doen buiten hem te vervangen??
Ketting heb nagezien en is nog goed en spant nog.
Kettingspanner is ook perfect.
suggesties of gewoon indroppen en effe kalm en dan vliegen met dat beest?
Voor die die curieus zijn kost 239eruro bij Honda zelf.
Laatst gewijzigd door Hellracer op vr 27 feb, 2004 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
Is die echt zo goedkoop? Dacht dat die 400 of 500 kostte.
Jammer dat ik de Honda wegdoe
Hoeft verder niks te vervangen, als je maar oplet dat je hem er correct inzet anders is het gaaaaasss en dan nix meer
Jammer dat ik de Honda wegdoe
Hoeft verder niks te vervangen, als je maar oplet dat je hem er correct inzet anders is het gaaaaasss en dan nix meer
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Voila er zit er in, het was toch geen grote bevalling maar alles zat zo hard vat en moest oppassen dat er niks in valt enzo
Motor al 20 minuten laten draaien op ralenti voor de nokkenas wat tijd te geven en niewe koppeling steekt er ook in met hardere veren
de motor draaiet zelf beter in ralenti regelmatiger en als je de gas aankomt wat een acceleratie, das wat andere dan vroeger
Nu een vraagje nog voor de kenners.
Ik heb de kleppen iets moeten opendoen doen want was veel strakker de speling??
En moet ik nu weer jetten, steekt 42pilot en 165 main in en 3de clip met rijkere naald.
zondag testen op de baan, kan niet wachten
Motor al 20 minuten laten draaien op ralenti voor de nokkenas wat tijd te geven en niewe koppeling steekt er ook in met hardere veren
de motor draaiet zelf beter in ralenti regelmatiger en als je de gas aankomt wat een acceleratie, das wat andere dan vroeger
Nu een vraagje nog voor de kenners.
Ik heb de kleppen iets moeten opendoen doen want was veel strakker de speling??
En moet ik nu weer jetten, steekt 42pilot en 165 main in en 3de clip met rijkere naald.
zondag testen op de baan, kan niet wachten
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!