ltz 400 en kfx400(fotokes toegevoegd)
ltz 400 en kfx400(fotokes toegevoegd)
kheb van donderdag men quadje gekocht se , ben vandaag al ne goeie toer gaan doen mee ne maat , in de regio aarschot , tielt winge , rillaar, scherpenheuvel , twas vrij modderig mo khad geen plaats voor men fototoestelleke mee te pakke spijtig genoeg
volgende week donderdag ga em al binne voor 1ste nazicht , dynojet kit , yoshimura demper + voorbocht , en een afstellingske .
ik ga nekeer fotokes neme en ze plaatsen he
post maar wa comments he want ben nieuw hier mss leer ik wa volk kenne ook van hier in de streek
greetz
volgende week donderdag ga em al binne voor 1ste nazicht , dynojet kit , yoshimura demper + voorbocht , en een afstellingske .
ik ga nekeer fotokes neme en ze plaatsen he
post maar wa comments he want ben nieuw hier mss leer ik wa volk kenne ook van hier in de streek
greetz
Laatst gewijzigd door Z400-zot op zo 05 nov, 2006 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
proficiat, ik heb de mijne van eergisteren...
ik ook nen ltz400
mee nerfbars, blingstar iron cross bumper.
binnekort ook nog dynojet, en sparkarrester er uit en afstellen...
proficiat met je mooie aankoop en proficiat voor mezelf voor hetzelfde
Suzuki power rules !
ik ook nen ltz400
mee nerfbars, blingstar iron cross bumper.
binnekort ook nog dynojet, en sparkarrester er uit en afstellen...
proficiat met je mooie aankoop en proficiat voor mezelf voor hetzelfde
Suzuki power rules !
Mijn Garage: http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=270
-------------------------------------------------------
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be
-------------------------------------------------------
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be
mij mij staan er standard alu nerfbars op en een ander standart bumperke
maar zou tegoei moette weten wa goe gerief is voor de ltz400 om hem beter te late marcheere
die yoshimura volledige uitlaat zou goe moette zijn mag ook wel voor da geld
dynojet kit met luchtfilter van k&n
ander tandwielen
maar dan ander carburator , kweet ni goe den eene zegt da zenne daar e pak beter mee ga , den andere heeft er niks dan last mee , kweet ni dak da gaan doen
maar buite deze dingen wa zou er nog goe zijn om de ltz400 beter te late marcheere , ni da hij slecht ga zeker ni maar zou iets meer wille
greetz
maar zou tegoei moette weten wa goe gerief is voor de ltz400 om hem beter te late marcheere
die yoshimura volledige uitlaat zou goe moette zijn mag ook wel voor da geld
dynojet kit met luchtfilter van k&n
ander tandwielen
maar dan ander carburator , kweet ni goe den eene zegt da zenne daar e pak beter mee ga , den andere heeft er niks dan last mee , kweet ni dak da gaan doen
maar buite deze dingen wa zou er nog goe zijn om de ltz400 beter te late marcheere , ni da hij slecht ga zeker ni maar zou iets meer wille
greetz
ja het was een leuke rit he spijtig geen camera bij en vooral als ik vast stak he.
maandag terug een helse rit hoor en dan met nog een andere maat bij.
nu ik mijn eige quad nog en alles is goed want die 350 raptor is het toch niet hoor maarja liever da als niks.
greetz
Toegevoegd na 48 uur 6 minuten:
hier ik zal eens een paar fotokes posten van uwe quad.
maandag terug een helse rit hoor en dan met nog een andere maat bij.
nu ik mijn eige quad nog en alles is goed want die 350 raptor is het toch niet hoor maarja liever da als niks.
greetz
Toegevoegd na 48 uur 6 minuten:
hier ik zal eens een paar fotokes posten van uwe quad.
-
- Quad Master
-
- Quad Master
de mijne staan zelfs op 0.3Yamaha Grizzly 700 schreef:0.5 bar
http://www.demoddervossen.be" onclick="window.open(this.href);return false;