w-tec vraagje
w-tec vraagje
weet iemand wat het beter doet de honda motor heeft 5 bak en yamaha 4 bak zit er verschil in kracht off is dat het zelfde er zit wel een hoop verschil in de prijs de geen met yamaha motor is een stuk goedkoper vandaar deze vraag vast bedankt
http://www.rockstarenergy.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrunner
- Contacteer:
sins dat er crossmotor bloken in zitten van 2005
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quad Expert
dat is ook geen crossmotor blok yamaha crossmotors van 06 07 hebben wel 5 bakyamaha king schreef:ik heb een yfz 2007 en daar zitte echt geen 4 versnellinge op hoor
- Quadracer 74
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quad Master
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Jan Vlaeymans heeft na 5 maand zijn yamaha blok aan de kant gelegd en terug honda in gelegd. Een YZ motor heeft zwakke versnellingsbak, zelfs de motocrossers hebben er problemen mee, dus in quadblok mag je dat zeker verwachten. Versnellingsbak van quad krijgt het nog stuk harder te verduren. Sunny heeft vorig jaar ook YZ in zijn GasGas gelegd en na paar maand ook al problemen met versnellingsbak.
Ik verkoop geen W-tec met YZ blok, punt uit. Aan het einde van de rekening komt ie toch duurder uit dan de Honda en pak miserie gratis bij.
Ik heb Honda blok na 30 uur laten reviseren, alles laten nameten en controleren en enkel één lager krukas en piston vervangen.
Ik verkoop geen W-tec met YZ blok, punt uit. Aan het einde van de rekening komt ie toch duurder uit dan de Honda en pak miserie gratis bij.
Ik heb Honda blok na 30 uur laten reviseren, alles laten nameten en controleren en enkel één lager krukas en piston vervangen.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Easy Quadrider
Tis simpel.
De yamaha YZF ( de crossmotor dus) heeft een versnellingsbak die 20% lichter van constructie is als de YFZ ( de quad). De versnellingsbak van de quad is goed voor één jaar competitie ( of zo'n 70 uren) en dan aan revisie toe. De versnellingsbak van de crosser is te licht voor een quad, die gaat eerder vroeg dan laat kapot, zeker in de handen van mannen die gas geven zoals Jan ,Sunny, enz...
De yamaha YZF ( de crossmotor dus) heeft een versnellingsbak die 20% lichter van constructie is als de YFZ ( de quad). De versnellingsbak van de quad is goed voor één jaar competitie ( of zo'n 70 uren) en dan aan revisie toe. De versnellingsbak van de crosser is te licht voor een quad, die gaat eerder vroeg dan laat kapot, zeker in de handen van mannen die gas geven zoals Jan ,Sunny, enz...