QUADCENTRALE GARANTIE ?

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
R rider
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door R rider »

yamaha maakt hun quads ook niet voor op de weg te rijden he... Het lijkt me toch sterk dat de cdi het na een korte tijd al begeeft, dit duidt toch wel ergens op een verborgen gebrek dat bij aankoop niet gekend was. Hier kan je uiteraard over blijven discussieren...
Yamaha yfz se
Raptor 700 se
Dubois
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Dubois »

Crossen = verval van garantie. Zo simpel is het. Ergens te verstaan vind ik persoonlijk... Voor de één is crossen eens op een grasvlakte gaan rijden, en voor de andere is dit enkele meters hoog springen (met eventueel een backflip erbij :) ). Hiermee wil ik zeggen, waar legt men de grens van het begrip crossen? Daarom dat de producent zelf een grens trekt en elke vorm van crossen niet aanvaard.

@ Thor: Dit noem ik nu eens een nuttige post! :duimhoog:

@ R rider: We mogen toch verwachten dat een advocaat zijn werk goed kent en op de hoogte is van alle wetteksten. En dus zal Thor zijn advocaat wel genoeg op zoek gegaan zijn naar een artikel dat zijn mening kon onderbouwen, maar is er blijkbaar niet in geslaagd. Dus vrees ik er eigenlijk een beetje voor dat jij hier wel in zou slagen. :) Nothing personal, just my 2 cents. :wink:
S.W.A.T.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door S.W.A.T. »

ik heb mijne quad in de quadshop gekocht, 7 maanden geleden en toen had ik 1 jaar garantie gekregen op mijne quad, en over een maand terug is mijn lager van de drijfstang stuk gevlogen, en zonder probleem is mijne ganse motor vernieuwd geworden van binnen, ONDER GARANTIE heeft me geen euro gekost, en bij mijne quad word ook gecross, het hangt gewoon van dealer tot dealer af.
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

jullie zitten hier altijd maar door te zagen over een sportquad dit en dat

Maar Red King rijd met een King quad dus een 4x4 en doet zeer veel off road met veel water en modder dat zijn CDI stuk gaat na een tijd kan ik best geloven

of deze onder garantie valt ga ik mij niet uitspreken maar is een duitse import dus een occasie quad valt buiten garantie volgens mij

het is natuurlijk de dealer die beslist wat hij doet een nieuwe geven of niet dus zal bij de meeste wel niet zijn

een tip koop een oficieele quad aan de oficeele prijs en dan pas zullen ze garantie geven iedere quad zaak zou die dan wel veranderen
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Fredd
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Fredd »

proficiat Peet
das gesproken , ze hebben altijd commentaar op de sportquads , maar richten zelf ritten in waar ze ook niet mogen rijden en dan zeggen 't zijn altijd de sportquads die alles stuk rijden ,
en nog iets , ik zou ook graag een dealer vinden die garantie geeft , als ik tot bijna aan mijn zadel in het water en de modder heb gezeten ?
Red King
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Red King »

Fredd schreef:proficiat Peet
das gesproken , ze hebben altijd commentaar op de sportquads , maar richten zelf ritten in waar ze ook niet mogen rijden en dan zeggen 't zijn altijd de sportquads die alles stuk rijden ,
en nog iets , ik zou ook graag een dealer vinden die garantie geeft , als ik tot bijna aan mijn zadel in het water en de modder heb gezeten ?

Wat heeft dit nu te maken met deze topic?

Ik wou gewoon even aankaarten dat je voorzichtig moet zijn met QUADCENTRALE. Die "denkt" dat hij dingen zegt, vind het niet nodig om e-mails of brieven te beantwoorden. En idd. peet het is de dealer die beslist wat hij ermee doet. En je kan hem ook beter kopen bij een off. dealer, maar op die moment was Suzuki niet van plan om de Kingquad te verdelen in België.
Suzuki - Kingquad
albrecht
Quadrider
Quadrider

Bericht door albrecht »

peet #77 schreef:jullie zitten hier altijd maar door te zagen over een sportquad dit en dat

Maar Red King rijd met een King quad dus een 4x4 en doet zeer veel off road met veel water en modder dat zijn CDI stuk gaat na een tijd kan ik best geloven

of deze onder garantie valt ga ik mij niet uitspreken maar is een duitse import dus een occasie quad valt buiten garantie volgens mij

het is natuurlijk de dealer die beslist wat hij doet een nieuwe geven of niet dus zal bij de meeste wel niet zijn

een tip koop een oficieele quad aan de oficeele prijs en dan pas zullen ze garantie geven iedere quad zaak zou die dan wel veranderen
Iedere handelaar dient ook op "2dehands-quads" wat die duitse import tenslotte is garantie te geven.

Toegevoegd na 1 minuten:
Fredd schreef:proficiat Peet
Fredd...aub jongen, wa voor ne zever is da nu...heb je niet te vertellen wat op iets trekt hou dan je mond !
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

klaag ze maar eens aan Albrecht noppes man ben zelf al eens gaan polsen bij mijn advocaat het is een bijna verkoren zaak
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
albrecht
Quadrider
Quadrider

Bericht door albrecht »

peet #77 schreef:klaag ze maar eens aan Albrecht noppes man ben zelf al eens gaan polsen bij mijn advocaat het is een bijna verkoren zaak

Ja dat weet ik ... is ook de reden dat de "handelaars?" rustig kunnen blijven verderboeren...
Ik hoop dat deze "handelaars?" beseffen dat op hun manier geld verdien (hopenlijk)van korte duur is...

Een rechtzaak starten voor 300 a 1000 euro is meestal een verloren zaak...
Dozo
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Dozo »

euh hebben jullie geen rechtsbijstandsverzekering? :shock:
ik kan in zo'n geval beroep doen op een heel stel juristen die kijken wat de mogelijkheden zijn .hiervoor heb ik zelf geen kosten..
Ook niet als ik een rechtzaak aanspan via mijn rechtsbijstandsverzekering... :wink:
BLUE BUCK
Quadrider
Quadrider

Bericht door BLUE BUCK »

S.W.A.T. schreef:ik heb mijne quad in de quadshop gekocht, 7 maanden geleden en toen had ik 1 jaar garantie gekregen op mijne quad, en over een maand terug is mijn lager van de drijfstang stuk gevlogen, en zonder probleem is mijne ganse motor vernieuwd geworden van binnen, ONDER GARANTIE heeft me geen euro gekost, en bij mijne quad word ook gecross, het hangt gewoon van dealer tot dealer af.
QUADSHOP is dan ook een OFFICIELE VERDELER VAN YAMAHA en dan heb je ook geen probleem met de garantie.
Tommy22
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Tommy22 »

Ik ben deze week langs geweest bij een officiele suzuki verdeler en deze vertelde mij dat wanneer je een ingevoerde quad koopt je geen fabrieksgarantie krijgt omdat deze dan niet van een officiele dealer komt, daardoor dat deze quads ook enkele 100euros goedkoper zijn
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

tmoet allemaal op t goekoopst en dan neuten omdat er ineens geen garantie is

wetgeving zegt : INVOERDER is verantwoordelijk voor de garantie !

stel, uw plaatselijke grasmachinehandel verkoopt ook yama's en suzi's
en hij haalt die in Duitsland dus is HIJ verantw voor de garantie, en die gaat serieus naar adem happen eens hij weet wat stukken kosten :roll:

ik koop mijn COC quads (yamaha,suzuki,honda,...) bij een vlaamse groothandelaar/importeur
gene kleine (verkoopt +2000motorfietsen per jaar)
ze zijn inderdaad een paar 100€ duurder
MAAR
ik lig nie wakker van de garantie, er staat op de fakt 2j, 1 online-formulier invullen en garantie aanvraag is in orde..
Laatst gewijzigd door brutus32 op di 07 nov, 2006 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Ik meende dat dit bedrijf omwille van bepaalde afspraken met Belgische invoerders enkel verkochten aan buitenlandse dealers ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Lewis
Quadrunner
Quadrunner

Re: QUADCENTRALE GARANTIE ?

Bericht door Lewis »

Red King schreef:Na 10 maanden is mijn CDI defect. Quadcentrale geeft GEEEEEEN Garantie. Erger nog hij beweert dit bij de verkoop te zeggen, "Dat hij geen garantie geeft". Dus let op als je daar iets koopt. Laat hem de garantie op de factuur vermelden.
Staat de quad nog steeds kapot? of hoe is dit nu afgelopen ?
Plaats reactie