zijn er opvoerkits voor mijn Barossa Cheeta 250 te krijgen
-
- Quadfanaat
- Berichten: 57
- Lid geworden op: zo 29 okt, 2006 16:54
- Locatie: DenBosch
zijn er opvoerkits voor mijn Barossa Cheeta 250 te krijgen
Ik heb een Barossa Cheeta 250 die ik graag sneller zou willen maken.
Wie kan mij hier bij helpen met advies over snellere nokkenassen en dergelijken.
Mijn quadje loopt nu top 120km alleen duurt het wat telang naar mijn zin voordat hij 120km loopt.
Ik gebruik hem veel voor woon werk verkeer en kom zodoende alledagen op de snelweg en mis dan eigenlijk net de snelheid om iets makkelijker mee te kunnen rijden met het verkeer.
Ik ben verder zeer tevreden over mijn aanschaf want ik heb nu bijna 9000 km gereden zonder problemen van welke aard dan ook.
Ik heb al een snelle volledig RVS uitlaat van voor tot achter er op zitten en aangepast luchtfilter.
Verder heb ik de nodige extremeparts op mijn quad zitten zoals roden nerfbar skitplate carterplaat rode achterveer spoorverbreders aluvelgen met plattebanden achter 225 breed en voor 165 verlengde en verlaagde verlengde en vergroomde voorarmen en carbon handbeschermers
Wie kan mij hier bij helpen met advies over snellere nokkenassen en dergelijken.
Mijn quadje loopt nu top 120km alleen duurt het wat telang naar mijn zin voordat hij 120km loopt.
Ik gebruik hem veel voor woon werk verkeer en kom zodoende alledagen op de snelweg en mis dan eigenlijk net de snelheid om iets makkelijker mee te kunnen rijden met het verkeer.
Ik ben verder zeer tevreden over mijn aanschaf want ik heb nu bijna 9000 km gereden zonder problemen van welke aard dan ook.
Ik heb al een snelle volledig RVS uitlaat van voor tot achter er op zitten en aangepast luchtfilter.
Verder heb ik de nodige extremeparts op mijn quad zitten zoals roden nerfbar skitplate carterplaat rode achterveer spoorverbreders aluvelgen met plattebanden achter 225 breed en voor 165 verlengde en verlaagde verlengde en vergroomde voorarmen en carbon handbeschermers
-
- Quad Master
- Berichten: 1516
- Lid geworden op: zo 16 jul, 2006 13:42
- Locatie: zakkemakke
Klopt mijn barossa liep ook 120+ met krieger pijp dan wel. Barossa 250 heeft hoge top maar trekkracht is niet te vergelijken met een raptor 660 hoor. En raptor 660 loopt ook 120 / 130.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
-
- Quadfanaat
- Berichten: 57
- Lid geworden op: zo 29 okt, 2006 16:54
- Locatie: DenBosch
bergaf, met rugwind, en euh... Loopt dus echt wel 120km en niet op een tank naft maar per uur
Ik heb hem langs een auto van mijn maat gemeten om te controleren.
Maar dat is voor jullie schijnbaar niet genoeg bewijs.
Misschien moet ik maar eens voorbij een flitspaal gassen voor een foto reportage.
Ik wil dit probleemloos voor jullie doen maaaaar de rekening van de bekeuring is dan wel vooor jullie rekening vrienden.
Ik hoor het wel of er nog sponsors zijn voor deze uitdaging.
Maar dat is voor jullie schijnbaar niet genoeg bewijs.
Misschien moet ik maar eens voorbij een flitspaal gassen voor een foto reportage.
Ik wil dit probleemloos voor jullie doen maaaaar de rekening van de bekeuring is dan wel vooor jullie rekening vrienden.
Ik hoor het wel of er nog sponsors zijn voor deze uitdaging.
-
- Quadfanaat
- Berichten: 57
- Lid geworden op: zo 29 okt, 2006 16:54
- Locatie: DenBosch
heb je geen foto van je quad wil hem wel eens zien
heb ooit met een motor van me vooraan tandje minder gestoken met als resultaat : harder optrekken en hogere topsnelheid
standaard bleef hij een goede 1000tal toeren hangen voor de begrenzer aansloeg , na gearing aan te passen kon ik tot tegen de rode cijfertjes
heb ooit met een motor van me vooraan tandje minder gestoken met als resultaat : harder optrekken en hogere topsnelheid
standaard bleef hij een goede 1000tal toeren hangen voor de begrenzer aansloeg , na gearing aan te passen kon ik tot tegen de rode cijfertjes