MCLB Overslag
MCLB Overslag
Kan iemand zeggen hoe het er was?
Moest werken dit weekend , anders was ik er zeker.
Heeft er iemand mss foto's?
Thx
Moest werken dit weekend , anders was ik er zeker.
Heeft er iemand mss foto's?
Thx
‰ Quadracing Team
www.mxfotorama.be en dan naar de laatste categorien gaan. barney in actie staat er ook ergens bij
en ik op de actergrond om te supporteren ee. Nu heb ik er mijn buik van vol. Ik rijd zelf ook of ik kom niet want IK FRET MIJN KAS OP langs de kant
en ik op de actergrond om te supporteren ee. Nu heb ik er mijn buik van vol. Ik rijd zelf ook of ik kom niet want IK FRET MIJN KAS OP langs de kant
Flying Member of °/oo Quad Racing Team
- Quadracer 74
- Quadrunner
- Contacteer:
Nifin heeft ook weer heel wat mooie fotos genomen zondag.
http://www.nifin.be/mxOverGal.html#
http://www.nifin.be/mxOverGal.html#
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
Dan kom ik zeker kijken. da ik u en de peetnekeer kan in actie zin.Flippen schreef:www.mxfotorama.be en dan naar de laatste categorien gaan. barney in actie staat er ook ergens bij
Weet er iemand den uitslag van de cross? Hoe was het met de peet?
‰ Quad racing team
- Quadracer 74
- Quadrunner
- Contacteer:
Slecht? Zo mogen de parcours elke week liggen voor mij!Flippen schreef:peet 15e van de 18. Sunny gewonnen, beide reeksen, ook dutry heeft zeer sterk gereden! parcour lag er echt slecht bij
2 Quads gestolen!!
@dutry, ik heb zelf niet gereden, zeg ook maar wat andere piloten me vertelden he! persoonlijk rij ik ookliever zand dan hard. waar train jij meest op parcour, want in westdorpe heb ik je nog zelden gezien!
en SP?
nog wat bijtrainen en een paar keer vmcf en een paar mclb en dan zien we wel he
en SP?
Flying Member of °/oo Quad Racing Team
SP is supermotard,Flippen schreef:@dutry, ik heb zelf niet gereden, zeg ook maar wat andere piloten me vertelden he! persoonlijk rij ik ookliever zand dan hard. waar train jij meest op parcour, want in westdorpe heb ik je nog zelden gezien!
en SP?
ik heb dit jaar niet getraint, enkel wedstrijd gereden heb zelf nooit met mijn nieuwe quad gaan trainen want die was pas
klaar toen het seizoen al bezig was !
als ik ga trainen dus deze winter is het duinkerke, zwaar zand diepe gaten
Ik vond het parcour in Sinaai stukken beter dan in Overslag daar waren tenminste nog wa bergen voor te springe... Die korte wendingen dat is nooit echt mijne tuk geweest. De quad is daar te log voor vind ik... Misschien ne keer proberen met ne 450... Is al een stuk lichter als de raptor 700.Volgend seizoen ben ik weer van de partij zoek nu juist dit jaar de kerstcross mee te rijden en te trainen voor volgend seizoen...
FAILURE IS NOT AN OPTION
MEMBER OF ‰ QUAD RACING TEAM
MEMBER OF ‰ QUAD RACING TEAM