foto's made 2006
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Mooie bende daar bij de start, als je daar niet mee bent mag je het wel vergeten.
Iemand resultaten ?
Iemand resultaten ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Inderdaad No Limit. Pffff wat was het een weekend. Ik reed één manche rond mijn oude niveau maar die eindigde niet zo goed, na 4 rondes lag ik op de kop. Dus maar rustig uitgereden. Dit was voor mij echt een lol cross, heb er een jaar niet op gezeten dus was wel ff wennen. Nu weet ik wat ik moet doen in de winter!
Hofmans was 1, voor de rest geen idee. Duurde elke keer heel lang voordat er uitslagen hingen.
Hofmans was 1, voor de rest geen idee. Duurde elke keer heel lang voordat er uitslagen hingen.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
reeks 1 reeks 2 reeks 3 reeks 4
hofmans 1 1 1 1
wil van de laan 2 5 2 4
nico van moer 3 4 3 3
rene stalman ik zelf dus 9 3 4 2
patrick lambrechts 4 6 6 5
dat was de uitslag zoon beetje zo uit me hooft
lambrechts 1 keer kopstart
hofmans 2 x
rene stalman 1x
Toegevoegd na 4 minuten:
heb je geen foto's van mij lars?
hofmans 1 1 1 1
wil van de laan 2 5 2 4
nico van moer 3 4 3 3
rene stalman ik zelf dus 9 3 4 2
patrick lambrechts 4 6 6 5
dat was de uitslag zoon beetje zo uit me hooft
lambrechts 1 keer kopstart
hofmans 2 x
rene stalman 1x
Toegevoegd na 4 minuten:
heb je geen foto's van mij lars?
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Beide quads van Hofmans zijn trouwens verkocht zondag heb ik horen zeggen. Tijd voor nieuw materiaal dus !
Wil en Nico hebben zelfde puntentotaal, telt beste resultaat laatste reeks dan niet voor eindklassement ?
Wil en Nico hebben zelfde puntentotaal, telt beste resultaat laatste reeks dan niet voor eindklassement ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Ik denk dat je niet zo de resultaten bij elkaar kan optellen. Ze zullen wel van 50 punten of 25 punten naar beneden gaan.No Limit YFZ schreef:Beide quads van Hofmans zijn trouwens verkocht zondag heb ik horen zeggen. Tijd voor nieuw materiaal dus !
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadfanaat
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Ik zag jou Rene eerste manche buiten de baan, was in dat chicaantje na de start, ging er wel lomp aan toe. Stond altijd 2e rij, lekker boeiend, ik heb buiten het rijden veel lol gehad, en nu eerst maar eens de vering afstellen Vorig jaar was ik nog 6e
Dit jaar vond ik de baan minder, was ook op dat andere veld, terwijl die baan al 5 jaar hetzelfde ligt. Maar ik hoorde er meer klagen.
Ik kan nog geen uitslagen vinden.
Dit jaar vond ik de baan minder, was ook op dat andere veld, terwijl die baan al 5 jaar hetzelfde ligt. Maar ik hoorde er meer klagen.
Ik kan nog geen uitslagen vinden.