CF Gladiator 500 4x4
-
- Quad Master
-
- Quadverslaafde
-
- Quadrunner
- Contacteer:
stond op eerste paginabrutus32 schreef:
@jacala is leverbaar in december, prijs via pm
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Quadrunner
- Contacteer:
de enkelzit = 6950€ btw incl. met 2j garantiejoepie schreef:€€€€€€€€€ ?brutus32 schreef:stond op eerste paginabrutus32 schreef:
@jacala is leverbaar in december, prijs via pm
duozit (langere wielbasis) = 7290€ btw incl met 2j garantie
kleuren : rood - geel - zwart
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Goes en Burelli zijn namen die de desbetreff invoerders kiezen, komen allen van CF, voor mij is dat al het zelfde ik plak daar nix op, dat heet origineel Gladiator en ik vind dat goed..PeRReWePS schreef:Ik zag dat deze CF ook te krijgen is onder de (merk)naam GOES en Burelli.
Allebei van CF...
@ralph & joepie :
- voor 8000€ heb je geen NIEUWE Grizz660 (die dan wat zwaarder is) of een NIEUWE (lichtere) Kodiak met EU COC EN 2 JAAR GARANTIE...
en dan spreek ik nog niet over de stukken die tot 60% goedkoper zijn dan de "grote" merken
BEWIJS TEGENDEEL MAAR S
enne, toet/joepie als gij nog 5500€ verwacht/wilt voor een Kodiak van meer dan 3j oud met enkele 1000en km en Landbouwplaat en zonder enige garantie naar de koper toe dan kan ik 1500€ meer vragen voor een SPLIKSPLINTERNIEUWE CF
en ik heb in tegenstelling tot bvb Yamahadealers meer marge om over te nemen
en zo kan je altijd spijkers op laag water zoeken he ralph,
ik kan de spullen die jij verkoopt ook veel goedkoper krijgen maar what's the point
Je moet je niet aangevallen voelen, zo heb ik het helemaal niet bedoeld. Dat is nu al de zoveelste keer, hou je eens rustig man!
Maar ik vind het verschil met bijvoorbeeld Yamaha niet zo groot, in tegenstelling tot die andere Chinese dingen. MAAR! Die andere Chinese dingen zijn natuurlijk (vaak) van snijkoek gemaakt. Wat ik dus hiermee bedoel te zeggen, is dat je ziet dat zodra ze iets van kwaliteit gaan maken, de prijs wel omhoog gaat. Nu hebben ze ook het voordeel dat het voor een gedeelte kopie is van Yamaha, wat ook nog geld scheelt.
Daarom lijkt het mij dat zodra ze een quad geheel zelf zouden moeten ontwerpen en niks kopieren en van goede kwaliteit, de prijs Yamaha bijna niet zal ontlopen.
Maar ik vind het verschil met bijvoorbeeld Yamaha niet zo groot, in tegenstelling tot die andere Chinese dingen. MAAR! Die andere Chinese dingen zijn natuurlijk (vaak) van snijkoek gemaakt. Wat ik dus hiermee bedoel te zeggen, is dat je ziet dat zodra ze iets van kwaliteit gaan maken, de prijs wel omhoog gaat. Nu hebben ze ook het voordeel dat het voor een gedeelte kopie is van Yamaha, wat ook nog geld scheelt.
Daarom lijkt het mij dat zodra ze een quad geheel zelf zouden moeten ontwerpen en niks kopieren en van goede kwaliteit, de prijs Yamaha bijna niet zal ontlopen.
-
- Quad Master
Mja, ik ben nochtans overtuigd.
Met een CF zou ik meer plezier hebben, minder zorgen om brokken te rijden.
(brokken zijn goedkoper dan bij yamaha)
En qua service (onderdelen/ garantie) worden de verkopers goed ondersteund...
De invoerder neemt in sommige gevallen het garantiewerk zelf volledig voor hem.
Ik zou de CF's maar niet onderschatten, wordt nog goeie concurrentie...
Met een CF zou ik meer plezier hebben, minder zorgen om brokken te rijden.
(brokken zijn goedkoper dan bij yamaha)
En qua service (onderdelen/ garantie) worden de verkopers goed ondersteund...
De invoerder neemt in sommige gevallen het garantiewerk zelf volledig voor hem.
Ik zou de CF's maar niet onderschatten, wordt nog goeie concurrentie...
-
- Quadrunner
- Contacteer:
voel me niet aangevallen, maar je zoekt ALTIJD wel iets om op te vitten of naar beneden te halenRalph schreef:Je moet je niet aangevallen voelen, zo heb ik het helemaal niet bedoeld. Dat is nu al de zoveelste keer, hou je eens rustig man!
je hebt op ALLES commentaar en dat stoort me soms wel en soms niet
vandaag wel...
over vitten en afbreken gesproken, hier s nog zo een positieve noot van jou : http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=15187
je zegt dat t een rotte quad is, en je mening is gebaseerd op een artikel..
afbreken doe je wel, maar onderbouwen door het artikel EFFECTIEF te zoeken en eruit te citeren wat er zo "rot" aan is doe je niet...
eerst is het per definitie chinese rommel die quads, als ze dan toch iets of wat goed lijken, is het weer een kopie van Yamaha... en zo kan je altijd iets vinden om te zeuren
als je s naar hier komt enje bekijkt hem goed en je gaat er eens 100-150km mee rijden DAN PAS kan je erover praten..
als het dan nog rommel voor je is, zal ik je mening respecteren..
toen Honda (en o.a. toyota) 50j geleden europese en amerikaanse wagens KOPIEERDE met de RESEARCH en REEDS BETAALDE KNOW_HOW van die us en eu fabrikanten was dat dus hetzelfde als wat de chinezen doen met de jappen en usa merken..
zelfde gelul dus
bij deze uitgenodigd om eens een dagje met de CF te gaan rijden Ralph..