Slechte benzine? oplossing?
Slechte benzine? oplossing?
Zondag hebben frank en ik iets geks meegemaakt.
Frank heeft van mijn bus benzine getankt en viel na 1 ronde stil, motor sputterde en er kwam rook uit de uitlaat. na een paar uren heb ik ook getankt van de 's morgens gehaalde benzine, en ook ik kreeg net hetzelfde fenomeen... sputteren, stilvallen bij aanraking van het gas, rook...
het zou toeval zijn als we beiden het blok in puin hadden gereden op dezelfde dag... en zeker omdat ik ook net van de verdachte benzine had getankt.
wat is de oplossing? ik heb momenteel de tank al leeg laten lopen en heb daarna zuivere verse benzine (loodvrije 98) erin gedaan, na starten etc heb ik nog steeds hetzelfde...
iemand?
enkel serieuze reacties aub
Frank heeft van mijn bus benzine getankt en viel na 1 ronde stil, motor sputterde en er kwam rook uit de uitlaat. na een paar uren heb ik ook getankt van de 's morgens gehaalde benzine, en ook ik kreeg net hetzelfde fenomeen... sputteren, stilvallen bij aanraking van het gas, rook...
het zou toeval zijn als we beiden het blok in puin hadden gereden op dezelfde dag... en zeker omdat ik ook net van de verdachte benzine had getankt.
wat is de oplossing? ik heb momenteel de tank al leeg laten lopen en heb daarna zuivere verse benzine (loodvrije 98) erin gedaan, na starten etc heb ik nog steeds hetzelfde...
iemand?
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
yamaha4life
- Easy Quadrider

- Contacteer:
maar als we nu gwn foute/slechte benzine hebben getankt, we hebben het na het zuivermaken van de tank en carb. nog.
kan het blok beschadigd zijn door een mss te laag octaangehalte?
kan het blok beschadigd zijn door een mss te laag octaangehalte?
-= Team DQT =-
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
team green mcm
- Easy Quadrider

Re: Slechte benzine? oplossing?
Hanzie schreef:Zondag hebben frank en ik iets geks meegemaakt.
iemand?
DQT Racing Team