NIEUWE PREDATOR 500 voor mij
-
- Quad Expert
-
- Quadfanaat
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Voor het eerst afgelopen weeked op de auto snelweg gereden
Mijn topsnelheid was 78mph begrenst rond de 65 mph rijdt die het best daarboven
krijg je teveel luchtweerstand dan moet ik een motorpak aan hebben.
maar met 78 mph rijdt die gewoon goed heb geen last van slingeren of wat dan ook.
En heeeel veeel bekijks niet normaal
Mijn topsnelheid was 78mph begrenst rond de 65 mph rijdt die het best daarboven
krijg je teveel luchtweerstand dan moet ik een motorpak aan hebben.
maar met 78 mph rijdt die gewoon goed heb geen last van slingeren of wat dan ook.
En heeeel veeel bekijks niet normaal
Linhai 260 Black Forest Edition and Polaris Predator 500
dat rukje aan het stuur valt ook wel weer mee...(je moet hem wel goed vasthouden natuurlijk) en niet de stoere jongen uitgaan hangen met 1 hand enzo gaan rijden.
en idioot? mwah das toch tegenwoordig iedereen die op de weg zit ?
zeg ik er ook gelijk bij dat ik geen uren op de grote weg zit , meestal van op naar afrit , maar toch tis de snelweg.
dat het niet slim gevonden wordt weet ik nu wel maar dat werd er ook gezegd toen er ooit een fabrikant besloot om trike's met 4 wielen te maken(nu rijden we allemaal op een quad )
als ik me lol heb en het gaat allemaal veilig waarom niet? uiteindelijk zijn we allemaal zelf verantwoordelijk voor onze eigen daden.
en idioot? mwah das toch tegenwoordig iedereen die op de weg zit ?
zeg ik er ook gelijk bij dat ik geen uren op de grote weg zit , meestal van op naar afrit , maar toch tis de snelweg.
dat het niet slim gevonden wordt weet ik nu wel maar dat werd er ook gezegd toen er ooit een fabrikant besloot om trike's met 4 wielen te maken(nu rijden we allemaal op een quad )
als ik me lol heb en het gaat allemaal veilig waarom niet? uiteindelijk zijn we allemaal zelf verantwoordelijk voor onze eigen daden.
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Maar met 65 mph kan ik makkelijk met 1 hand rijden kweet niet waarom je het stuur
zo goed moet vasthouden mijn quad rijdt als een normale wagen.. Zelfs met nat weer
een noppe banden waar ik mee rijdt heerlijk.. Af en toe breekt die achter uit als ik teveel
gas geef
zo goed moet vasthouden mijn quad rijdt als een normale wagen.. Zelfs met nat weer
een noppe banden waar ik mee rijdt heerlijk.. Af en toe breekt die achter uit als ik teveel
gas geef
Linhai 260 Black Forest Edition and Polaris Predator 500
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Gaat inderdaad zonder problemen, tot de volgende oneffenheid in het wegdekadlyRocky schreef:Maar met 65 mph kan ik makkelijk met 1 hand rijden kweet niet waarom je het stuur
zo goed moet vasthouden mijn quad rijdt als een normale wagen....
Een quad dient nu eenmaal niet om er mee te cruisen, maar vraagt wel je volle aandacht voor elke onvoorziene omstandigheid meester te kunnen zijn.
Haha het klinkt wel stoer.adlyRocky schreef:Maar met 65 mph kan ik makkelijk met 1 hand rijden kweet niet waarom je het stuur
gas geef
Ignorance is bliss zeggen ze altijd
Ik weet wel dat als je een rukje aan het stuur geeft met 120 ze geen ambulance meer hoeven te sturen.
Het hele vriendin verhaal is ook duidelijk een roep om aandacht.
Helemaal niet erg hoor, daar is het forum voor!
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"