Naar tschijnt (hoewel er hier op het forum weinig over gesproken wordt) is "Akrapovic" en "Leovince" ook heel goed. De prijzen ken ik niet echt, maar een "leovince" voor een raptor 350 kost rond de € 370. Voor een 700 heb ik geen idee, gewoon bij je dealer gaan horen...
miq schreef:persoonlijk vind ik dit wel niet zo een goeie uitlaat de bevestegingen scheuren door en maakt een zeer dof lawaai...maar ja das mijn mening e.
Ohhh. Nou de mijne wordt toch echt wel gebruikt hoor. Totaal geen problemen met de demper. en ik denk dat dit juist 1 van de sterkere uitlaten zijn, en 1 van de mooiste...
miq schreef:persoonlijk vind ik dit wel niet zo een goeie uitlaat de bevestegingen scheuren door en maakt een zeer dof lawaai...maar ja das mijn mening e.
Ohhh. Nou de mijne wordt toch echt wel gebruikt hoor. Totaal geen problemen met de demper. en ik denk dat dit juist 1 van de sterkere uitlaten zijn, en 1 van de mooiste...
ik ging veel gaan crossen met 700 en die twee bevestigingen scheurden door ..en ook probleem met lawaai in Komen stonden ze met een dcbmeter en maakt 108 dcb ...dus da vormt zeker een probleem...alle andere waren max 102 dcb
Toegevoegd na 2 minuten:
wally schreef:
en als je de uitlaat bekijkt ziet er toch niet echt stevig uit ...ikzelf heb me laten misleiden door de foto die zag er super uit ...maar toen ie geleverd werd en ik hem uit de doos haalde .....amaai...maar ja das mijn mening e...