Ik heb vandaag blacklights gekocht voor op men blaster,maar ik ban aan het twijfelen hoe ik die moet aansluiten.
Moet ik die aansluiten bij de kabels van de spotjes,zodat ze alleen werken als ik men licht opzet.
OF gewoon op de batterij aansluiten,zodat de blacklights contstant branden.
(Het zijn gewoon blacklightes voor vanvoor in da roosterke,waar de stroomkabeltjes bijelkaar komen)
TUNED BLASTER schreef:Ik heb vandaag blacklights gekocht voor op men blaster,maar ik ban aan het twijfelen hoe ik die moet aansluiten.
Moet ik die aansluiten bij de kabels van de spotjes,zodat ze alleen werken als ik men licht opzet.
OF gewoon op de batterij aansluiten,zodat de blacklights contstant branden.
(Het zijn gewoon blacklightes voor vanvoor in da roosterke,waar de stroomkabeltjes bijelkaar komen)
of zal het misschien niet beter zijn als ik er gewoon een schakelaartje tussenzet.
ik neem aan dat je een blaster hebt aangezien je nick
dan heb je onder je zadel een ruimte daar kan je je batterij steken + schakelaar en blacklights installeer je gewoon op je quad
ben ook van plan blackligts der onder te zetten
ik had die vroeger bij mn warrior op mn standlichten gezet, die had wel zo'n pinkerkit opstaan, waarbij dan zo'n speciaal geval voor standlichten,lichten,grootlichten,pinker op te zetten in de plaats van dat andere gezet, ik had die kit eraf gedaan en op die knop voor de standlichten enz erop laten? op die knop van die standlichten haddek dan 2 blacklighs gezet me een zekering tss, best handig.
hell was full so I came back with a YFM660R!
I'm too fast 4 ya babe!!!!!
-yfm660R
-kodiak
-grizzly
-V-force
Ah kom op, we zeiden niet dat je geen mening mocht hebben. Hans dacht er gewoon anders over. Meningsverschil heet dat, dat zegt niet meteen dat je niet mag zeggen wat je denkt. Maar je moet wel accepteren dat je commentaar kan krijgen op jouw mening, net als jij commentaar mag geven op iemand anders z'n mening. Zolang het maar netjes blijft.
Ralph schreef:Ah kom op, we zeiden niet dat je geen mening mocht hebben. Hans dacht er gewoon anders over. Meningsverschil heet dat, dat zegt niet meteen dat je niet mag zeggen wat je denkt. Maar je moet wel accepteren dat je commentaar kan krijgen op jouw mening, net als jij commentaar mag geven op iemand anders z'n mening. Zolang het maar netjes blijft.
jij mag je mening geven ralph??????
neenee grapje, héhé blaster'tjuh, take it easy je moet het niet te persoonlijk opvatten.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Haha, jij mag hier blijkbaar wel een mening hebben???
T ging dus niet om jou mening maar om t feit dat je je gelijk zo opstelt met een gote mond mensen afblaffen. In het echt ben je waarschijnlijk een kleine jongen die achter zijn computertje zit te bibberen.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Haha, jij mag hier blijkbaar wel een mening hebben???
T ging dus niet om jou mening maar om t feit dat je je gelijk zo opstelt met een gote mond mensen afblaffen. In het echt ben je waarschijnlijk een kleine jongen die achter zijn computertje zit te bibberen.
Wie heb ik hier afgeblaft? Denk eerder dat jij goed bezig bent...