sony vegas probleem

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Plaats reactie
scottusa
Easy Quadrider
Easy Quadrider

sony vegas probleem

Bericht door scottusa »

Ik heb nu sony vegas 5b, vegas 6c en vegas 7b op mijn pc geinstalleerd maar heb telkens hetzelfde probleem, telkens als ik een videofile open (maakt niet uit welke extentie) krijg ik alleen maar het geluid, beeld krijg ik niet ! heeft iemand dit al voorgehad en kan die persoon mij uit mijn problemen helpen ?
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us

Dangerous
Quadracing
Team
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Ik heb het probleem nog nooit voorgehad en kan enkel aan ontbrekende codecs denken, maar die zouden normaal "universeel" moeten zijn. Als je het bestand in WMP kan openen, dan ook in Vegas. Indien Vegas zijn eigen codecs heeft, worden die automatisch met het programma geïnstalleerd. Krijg je geen error ofzo?
Voldoet je PC aan de systeemvereisten? DirectX 9.0c, .NET Framework 2.0, Service Pack 2 (misschien niet nodig), ...

EDIT - drivers = codecs
Laatst gewijzigd door Alfredo op vr 24 nov, 2006 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.
scottusa
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door scottusa »

ik kan het bestand in wmp openen! ik krijg geen enkele error ! en mijn pc voldoet aan de systeemvereisten !
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us

Dangerous
Quadracing
Team
Plaats reactie