CDI
CDI
http://quad-world.de/quad-racing-zünda ... 839afba933
Duitse site kwam ik dit tegen voor een aardig prijsje.
Hoe installeer je zo'n ding. Enkelt een stekker erop of iets anders loskoppelen en dan deze erop. Moet je nog kabels bij kopen. Graag goede uitleg, want weet niet hoe of waar dit aangesloten moet worden.
En staat bij betere gas reactie. Dacht dat zo'n cdi alleen meer toeren draaiden, maar dus ook meer pk's bij lagere toeren.
Duitse site kwam ik dit tegen voor een aardig prijsje.
Hoe installeer je zo'n ding. Enkelt een stekker erop of iets anders loskoppelen en dan deze erop. Moet je nog kabels bij kopen. Graag goede uitleg, want weet niet hoe of waar dit aangesloten moet worden.
En staat bij betere gas reactie. Dacht dat zo'n cdi alleen meer toeren draaiden, maar dus ook meer pk's bij lagere toeren.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
dit is gewoon plug and ride
Een cdi zorgt voor een hogere vermogensafgifte. Je zal dus veel langer in toeren kunnen blijven.
Bv met standaard cdi heb je 8000 toeren en met een ander cdi 9000 toeren. dus kan je langer blijven doortrekken.
Maar volgens mij zal je er niets van merken in lage toeren (ik weet het niet)
greetz
Een cdi zorgt voor een hogere vermogensafgifte. Je zal dus veel langer in toeren kunnen blijven.
Bv met standaard cdi heb je 8000 toeren en met een ander cdi 9000 toeren. dus kan je langer blijven doortrekken.
Maar volgens mij zal je er niets van merken in lage toeren (ik weet het niet)
greetz
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
Fré
- Quad Expert

Denk dat dit een zware veronderstelling is.Sebastien schreef:Maar volgens mij zal je er niets van merken in lage toeren (ik weet het niet)
De goedkopere brol heeft enkel een verhoogde toerentallimiet, de iets duurdere hebben veel meer dan dat.
Ik zou mij niet riskeren aan die merken zonder testresultaten of reviews...
White LTZ-450 - powered by MSD -
Oh oke bedankt.
CDI van Vortex helpt dus wel in lage toeren. Dat wou ik effe weten. Meer toeren hoef ik niet te draaien liefst hou ik hem begrenst. Wil gewoon veel power onderin.
Maar hoe zit het verder dan met plug and play. Je hoeft niks te verwijderen. Dus alleen aan te sluiten.
Welke stekker waar dan of hoe en wat?
Alvast bedankt.
CDI van Vortex helpt dus wel in lage toeren. Dat wou ik effe weten. Meer toeren hoef ik niet te draaien liefst hou ik hem begrenst. Wil gewoon veel power onderin.
Maar hoe zit het verder dan met plug and play. Je hoeft niks te verwijderen. Dus alleen aan te sluiten.
Welke stekker waar dan of hoe en wat?
Alvast bedankt.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
-
kane
- Quad Master

- Contacteer:
aan je oude CDI zit een soort stekertje je trek dat eruit en je steekt uwe nieuwe CDI
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Ja oke. Maar heb nog niet echt blok van me raptor 660 goed bekeken of dingen aan gedaan. Dus weet niet waar of hoe alles zit.
Zit je cdi links of rechts en als je die stekker eruit haalt kan je de ouwe cdi dan ook gelijk eraf halen?
Alvast bedankt.
Zit je cdi links of rechts en als je die stekker eruit haalt kan je de ouwe cdi dan ook gelijk eraf halen?
Alvast bedankt.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Heeft iemand een site van vortex. Had wel een site gevonden maar daar kon ik geen cdi's op vinden voor een quad.
Zijn er ook resultaten van?
Alvast bedankt.
Zijn er ook resultaten van?
Alvast bedankt.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage