Honda 250R: swingarm bearing carrier
-
Fré
- Quad Expert

Honda 250R: swingarm bearing carrier
Heb een vraagje voor al diegene die een Honda 250R hebben of een achterbrug waarin het 250R achteraslagerhuis (alu rond stuk met excentrische asopening) past:
Wat is de binnenafmeting van de half doorgeslepen buis die aan de achterbrug hangt? Dus eigenlijk de binnenafmeting van de buis waar die bearing carrier in ronddraait als je de ketting spant.
Bedankt!
Wat is de binnenafmeting van de half doorgeslepen buis die aan de achterbrug hangt? Dus eigenlijk de binnenafmeting van de buis waar die bearing carrier in ronddraait als je de ketting spant.
Bedankt!
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
epix no-fear
- Quad Expert

Re: Honda 250R: swingarm bearing carrier
zal het even voor je na meten
geef me 5 minuten
k heb het gemeten bij mij is het 87mm
geef me 5 minuten
k heb het gemeten bij mij is het 87mm
CustomCoatingsHelvoirt
-
Fré
- Quad Expert

Er broeit weer iets
Ik ben die klote standaard z400 swingarm met die onhandige asverstelling en stomme niet te smeren lagers beu.
Mits een paar afmetingen conform de gebruikelijke afmetingen te nemen ben ik binnen een paar daagjes met de plantekeningen klaar.
Voorlopige impressie:

Deze keer met kegellagers. Ik wil dingen met een levensduur van 20 jaar met maximum een maandelijks onderhoud van 5 minuten.
En dan rond de kerst op het gemakje beginnen prutsen in de atelier.
Ik ben die klote standaard z400 swingarm met die onhandige asverstelling en stomme niet te smeren lagers beu.
Mits een paar afmetingen conform de gebruikelijke afmetingen te nemen ben ik binnen een paar daagjes met de plantekeningen klaar.
Voorlopige impressie:

Deze keer met kegellagers. Ik wil dingen met een levensduur van 20 jaar met maximum een maandelijks onderhoud van 5 minuten.
En dan rond de kerst op het gemakje beginnen prutsen in de atelier.
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
epix no-fear
- Quad Expert

om precies te zijn fré
de binnemaat van mijn achterbrug met de carrier er uit en zonder spanning op de klemmen 87.3mm
de carrier zelf heeft een externe maat van 86.8mm
ik heb een lonestar billet twinrow carrier deze komen standaart met smeernippel
ik zal nu nog even snel naar mijn garage lopen om die 2e maat voor je op te meten
de binnemaat van mijn achterbrug met de carrier er uit en zonder spanning op de klemmen 87.3mm
de carrier zelf heeft een externe maat van 86.8mm
ik heb een lonestar billet twinrow carrier deze komen standaart met smeernippel
ik zal nu nog even snel naar mijn garage lopen om die 2e maat voor je op te meten
Laatst gewijzigd door epix no-fear op zo 26 nov, 2006 20:35, 2 keer totaal gewijzigd.
CustomCoatingsHelvoirt
-
epix no-fear
- Quad Expert

-
epix no-fear
- Quad Expert