MSN VIRUS
-
stompie
- Quadrunner

- Contacteer:
MSN VIRUS
OPGEPAST MSN-GEBRUIKERS!
er is een virus aan het rondgaan op msn. Dit wordt doorgestuurd via een link in het engels. Klik er NIET op aub. Het infecteert je computer heel erg! Het is een trojan. Dus niet een van de simpelste! Mijne pa zenne pc heeft het zitten. Wanneer deze opstart kom je tot op het bureaublad en na vijf seconden sluit hij dan af en start automatisch terug op.
DUS NIET KLIKKEN!
er is een virus aan het rondgaan op msn. Dit wordt doorgestuurd via een link in het engels. Klik er NIET op aub. Het infecteert je computer heel erg! Het is een trojan. Dus niet een van de simpelste! Mijne pa zenne pc heeft het zitten. Wanneer deze opstart kom je tot op het bureaublad en na vijf seconden sluit hij dan af en start automatisch terug op.
DUS NIET KLIKKEN!
--HoNdA 400--
-
Yamaha Grizzly 700
- Quad Master

- blaster_Horst
- Easy Quadrider

-
blaster200
- Quadrider

Wat je moet doen is eers via Internet explorder gaan( Een andere internet prog. opent die site nie)Drive a Z schreef:Heb hem ook, gekregen van een msn-buddy
Wat moet ik doen?
En dan moet je naar: www.ewido.com gaan.
Daar kan je een online gratis scan doen voor je computer. Die ruimt het meeste troep ervanaf. Wat ik je wel aanraad is de gratis virusscanner die je ook op die site kan vinden te downloaden.
In iedergeval hoop ik je te kunnen helpen want ik weet hoe klote het is om dat virus het hebben ik had hem nl. ook :S
GRtzz
----->kawasaki klf 300 B<-----
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
HitmanPro is 'n héél goeie verzameling programma's als je PC goed om zeep is ja 
Maar kent iemand dit a: www.superantispyware.com
één enkel programma, gratis voor thuisgebruik, en werkt perfect... Ik heb het wel nog nie met die MSN troep kunnen proberen, misschien iemand vrijwilliger ?:)
Maar kent iemand dit a: www.superantispyware.com
één enkel programma, gratis voor thuisgebruik, en werkt perfect... Ik heb het wel nog nie met die MSN troep kunnen proberen, misschien iemand vrijwilliger ?:)
-
::::JoReN::::
- Quadrunner