Foto's van mijn Banshee
Foto's van mijn Banshee
Hey de mannen
Is al even geleden maar vond het toch eens tijd om terug wat te posten op dit forum.
Als enkelen onder julie weten is dat ik mijn YFZ verkocht heb en een Banshee van eind 2005
gekocht heb.
Deze is welliswaar nog praktisch origineel maar zal dit niet lang blijven
Hier de foto's
De enige opties die ik heb zijn
*Noss coolhead met 20cc domes
*17t tandwiel vanvoor
Heb ook nog nerfbars van ART gekocht maar heb nog geen nieuwe foto's hiermee getrokken.
Mijn trinity stage IV pijpen zijn ook terug onderweg.
Kreeg ze hier aan van USA en deze pasten rotslecht en heb ze terug moeten sturen.
De rechterpijp raakte de kader extreem fel.
GRTZ
Fre
Is al even geleden maar vond het toch eens tijd om terug wat te posten op dit forum.
Als enkelen onder julie weten is dat ik mijn YFZ verkocht heb en een Banshee van eind 2005
gekocht heb.
Deze is welliswaar nog praktisch origineel maar zal dit niet lang blijven
Hier de foto's
De enige opties die ik heb zijn
*Noss coolhead met 20cc domes
*17t tandwiel vanvoor
Heb ook nog nerfbars van ART gekocht maar heb nog geen nieuwe foto's hiermee getrokken.
Mijn trinity stage IV pijpen zijn ook terug onderweg.
Kreeg ze hier aan van USA en deze pasten rotslecht en heb ze terug moeten sturen.
De rechterpijp raakte de kader extreem fel.
GRTZ
Fre
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
Re: Foto's van mijn Banshee
mooie quad fre
wel jammer dat die uitlaten niet pasten hij raakte idd wel te erg
kun je ons niet vertellen wat er nog aan gaat gebeuren?
wel jammer dat die uitlaten niet pasten hij raakte idd wel te erg
kun je ons niet vertellen wat er nog aan gaat gebeuren?
CustomCoatingsHelvoirt
Re: Foto's van mijn Banshee
1/Allereerst dan die trinity stage IV uitlaten eronder zetten, natuurlijk rejetten samen met K&N kelken.yamaha tri-z schreef:mooie quad fre
wel jammer dat die uitlaten niet pasten hij raakte idd wel te erg
kun je ons niet vertellen wat er nog aan gaat gebeuren?
Airbox weg
2/Cylinders met een agressive dune port 4mm in USA kopen ,met een verstevigde
gelaste en uitgebalanceerde 4mm krukas kopen. Dit voor een grotere cilinderinhoud te bekomen
en ditto koppel en Power. (zal rond de 70PK liggen)
3/Of ik koop een 4mm Cub cilinder met drag port waarbij het vermogen rond de 90pk zal liggen maar daar
ben ik nog niet uit.
4/35mm PWK airstriker carburators om deze cilinders te voeden
5/Verbrede a-armen waarschijnlijk VLS gechromeerde maar zoek zeker nog andere mogelijkheden ? (niet overdreven duur max. 850€)
6/Verbrede durablue of lonestar achteras
7/Elka voorvering (de gewone zonder piggyback want die zijn al duur genoeg)
8/Trailtech Vapor kilometerteller
9/Tusk billet benzinedop
10/Kappen volledig laten bestickeren door een goede vriend van mij (laten inpakken)
Dat is het zowat denk ik, zou toch alles binnen het jaar willen als dat financieel mogelijk is natuurlijk
GRTZ
Fred
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
Re: Foto's van mijn Banshee
Weet wat die kerels kosten?yamaha tri-z schreef:maessen maakt a-armen voor yamaha banshee
Ook in chome?
Hoeveel inch verbreding?
Eventueel foto's?
GRTZ
Merci
Fred
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
Re: Foto's van mijn Banshee
Fre530D schreef:Weet wat die kerels kosten?yamaha tri-z schreef:maessen maakt a-armen voor yamaha banshee
Ook in chome?
Hoeveel inch verbreding?
Eventueel foto's?
GRTZ
Merci
Fred
als ik met niet vergis 600euro voor een set a-armen
in het chrome
+2inch
fotos heb ik niet
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 135
- Lid geworden op: wo 22 mar, 2006 18:40
- Locatie: Ammerzoden
- Contacteer:
Was jij dat vorige week (18-11) in berghem met die yfz?Tom61 schreef:Ik heb ze op mijn blaster zitten die tm armen nou ik heb al veel paaltjes tegen de grond gewerkt maar nog steeds goed en ik krijg ze nu ook op mijn yfz en joe maessen rijdt er op zijn eigenste quad ook mee dus goed zijn ze wel hij rijdt ermee op zijn yfz en op zijn banshee ook volgens mij
Ja waarschijnlijk welgareth schreef: 70 of 90 pk. Tering heb je zeker ook verlengde achterbrug nodig.
Wat kost zo'n cilinder dan. Alvast bedankt.
Veel succes
Zal ik eerst moeten testen.
Een agressive dune ported cilinderset kost een 600€ cilinders inclusief.
Een cub cilinder (rond de 90pk of meer) kost een 900€.
Wel zonder pistons en krukas.
Als ik voor die 4mm langere slag ga dan komt er ook nog een krukas bij die je mag rekenen
op 500€ gelast.
Dit alles met verzendkosten inbegrepen.
Dan nog alle dichtingen en speciale domes voor in de coolhead (voor de langere slag te compenseren moeten de domes dieper gemaakt worden)
GRTZ
Fre