verlagen raptor660
verlagen raptor660
yo, ik zit met een probleempje wie kan er mij helpen . ik zou mij quad willen verlagen maar ik wil er geen 2000 euro voor geven hoe kan ik het anders oplossen . mss met veren van ne350 of 450 alle ik weet ni welke er juist op passen zou iemand mij kunne helpen plaese ik rijdt eigenlijk nooit onverhard dus wil hem best laag leggen . welke veren passen er op ne 660 ofg hoe kan ik hem anders nog verlagen . thx quad makkers
Wat wil je er nog mee gaan doen daarna ? ook nog Cross, of alleen maar opde weg? een groot verschil hé...
Voor op de weg kan je er wel veren van 'n ander model op leggen als ze passen, maar als je cross gaat rijden zou ik dit zeker niet doen !
En waarvoor wil je dit gaan doen? stabiliteit? dan kan je misschien beter gaan verbreden...
Voor op de weg kan je er wel veren van 'n ander model op leggen als ze passen, maar als je cross gaat rijden zou ik dit zeker niet doen !
En waarvoor wil je dit gaan doen? stabiliteit? dan kan je misschien beter gaan verbreden...
-
bertmat
- Quadrunner

- Contacteer:
De goedkoopste oplossing om te verlagen is volgens mij een verlagingskitje van Durablue.
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
-
doubletracing
- Quadracer

-
bertmat
- Quadrunner

- Contacteer:
@doubletracing: ik heb wel gezegd de goedkoopste hé, da's niet noodzakelijkerwijs de beste
@mig: het is inderdaad zo dat als je uw quad wil verlagen je er niet meer mee kan gaan crossen ofzo, maar als je toch enkel wat recreatief op de baan rijdt is de Durablue kit volgens mij de beste oplossing qua prijs/kwaliteit
@mig: het is inderdaad zo dat als je uw quad wil verlagen je er niet meer mee kan gaan crossen ofzo, maar als je toch enkel wat recreatief op de baan rijdt is de Durablue kit volgens mij de beste oplossing qua prijs/kwaliteit
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
Met wheelies en stoppies krijgt het ook nog flink te verduren of niet?
Ik rij ook alleen op de weg en zo ook mooi voor mij zijn. Probeer jij het maar eerst uit.
Ik rij ook alleen op de weg en zo ook mooi voor mij zijn. Probeer jij het maar eerst uit.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
mijn doel is echt alleen op de weg rijden heb een enduro staan voor in het veld . gewoon op de weg tamelijk laag en soms eens een wheelie he
tis ik ga ni zo heel lang meer met de 660 rijden mss nog een jaartje en dan zou ik graag ne 700 hebbe als mij budget het toelaat natuurlijk en dan wil ik wel deftigmateriaal . moet toch nog deftig leren rijden
kheb al in de winkel geweest en die konde mij ni helpen ma ik ga is zien op de site van durableu ; allesinds bedankt he manne 
Ik heb nu spoorverbreders achter, maar dat is nog lang niet genoeg voor op de weg.
Raptor moet gewoon lager. Kantelt veel te snel. heb nu al me veren op het laagst en achter redelijk
lalge straat banden, maar dat is nog niet genoeg.
Raptor moet gewoon lager. Kantelt veel te snel. heb nu al me veren op het laagst en achter redelijk
lalge straat banden, maar dat is nog niet genoeg.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk