‰ Quadracing Team @ Westdorpe Part II
‰ Quadracing Team @ Westdorpe Part II
Tis weer eens wa vlugger af als gedacht.
Geniet ervan en vergeet er niet voor te stemmen.
Tis een goeie opkikker in deze crossloze dagen
Hopen dat het snel terug droog is, zodat de parcours opnieuw open kunnen gaan.
Sit back and enjoy the ride
(Bestandgrote: 37Mb)
Kommentaar is altijd welkom
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 9030426003
Geniet ervan en vergeet er niet voor te stemmen.
Tis een goeie opkikker in deze crossloze dagen
Hopen dat het snel terug droog is, zodat de parcours opnieuw open kunnen gaan.
Sit back and enjoy the ride
(Bestandgrote: 37Mb)
Kommentaar is altijd welkom
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 9030426003
‰ Quadracing Team
-
- Quad Expert
Re: ‰ Quadracing Team @ Westdorpe Part II
woooow da is nog eens een mooi filmpje
k zal ook een naar westdorpe moeten gaan als mijn quadje klaar is
k zal ook een naar westdorpe moeten gaan als mijn quadje klaar is
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quad Expert
-
- Quadracer
stop hier dan ook ff dan kom ik ook mee
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
vree goe azoo!
Mss een tip bij het filmen, alle kweet dan ook niet of het effectief ga lukken he: Denk dat je dichter moet filmen om zo meer actie in het filmpje te kunnen creeren. Op het laatste heb je echt het gevoel dat er snel gereden wordt.
Anders schitterend!
Mss een tip bij het filmen, alle kweet dan ook niet of het effectief ga lukken he: Denk dat je dichter moet filmen om zo meer actie in het filmpje te kunnen creeren. Op het laatste heb je echt het gevoel dat er snel gereden wordt.
Anders schitterend!
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
@ Sg6Mss een tip bij het filmen, alle kweet dan ook niet of het effectief ga lukken he: Denk dat je dichter moet filmen om zo meer actie in het filmpje te kunnen creeren. Op het laatste heb je echt het gevoel dat er snel gereden wordt.
Heb het ook al liggen denken.
De kwaliteit van het filmen is dan ook beter, net als het geluid.
Ge kunt dan ook nog verschillende invalshoeken gebruiken.
Al veel bijgeleerd voor 't nieuwe seizoen , want deze filmkes zijn van in de zomer nog.
PS: Hoe ist met den White Power van MSD Design? Zitten de stukken eral op?
‰ Quadracing Team
alles goed ze met MSD. De ene is bezig met de design van nieuw project terwijl de andere bezig is met een overhaul project! We houden met e-mail en telefoon contact om de stand van zaken bij te houden. Ieder laatste weekend van de maand wordt er een meeting gehouden om belangrijke punten te bespreken omzo alles bij te sturen.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
alles goed ze met MSD. De ene is bezig met de design van nieuw project terwijl de andere bezig is met een overhaul project! We houden met e-mail en telefoon contact om de stand van zaken bij te houden. Ieder laatste weekend van de maand wordt er een meeting gehouden om belangrijke punten te bespreken omzo alles bij te sturen.
Amaai zo professioneel
Ik kijk echt uit naar de volgende ontmoeting in Westdorpe. Ons nog eens goe laten gaan.
Want ik zit met cross op , en da k*t weer helpt er niet echt aan.
Zit de nieuwe piston er al op? Of krijgt hem ook ondertussen nog een groot onderhoud?
‰ Quadracing Team
nieuwe pistonJR schreef:alles goed ze met MSD. De ene is bezig met de design van nieuw project terwijl de andere bezig is met een overhaul project! We houden met e-mail en telefoon contact om de stand van zaken bij te houden. Ieder laatste weekend van de maand wordt er een meeting gehouden om belangrijke punten te bespreken omzo alles bij te sturen.
Amaai zo professioneel
Ik kijk echt uit naar de volgende ontmoeting in Westdorpe. Ons nog eens goe laten gaan.
Want ik zit met cross op , en da k*t weer helpt er niet echt aan.
Zit de nieuwe piston er al op? Of krijgt hem ook ondertussen nog een groot onderhoud?
the secret is under the blanket!
Fotoke van carterhelft met nieuwe lagers.
Vingers X houden
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u