ik heb gehoord van iemand dat een quad uitlaat niet berekent is
dus dat de voorbocht zo gebogen word dat die tussen het motorblok/frame past en niet berekent is voor bijvoorbeeld prestatie's hierbij heb ik het niet over de standaard uitlaat maar zoals FP enzo
mij lijkt dat het enigzins wel wordt berekent anders zou iedereen wel een home made uitlaat kunnen maken
cross-X-team schreef:ik heb gehoord van iemand dat een quad uitlaat niet berekent is
dus dat de voorbocht zo gebogen word dat die tussen het motorblok/frame past en niet berekent is voor bijvoorbeeld prestatie's hierbij heb ik het niet over de standaard uitlaat maar zoals FP enzo
mij lijkt dat het enigzins wel wordt berekent anders zou iedereen wel een home made uitlaat kunnen maken
De meesten maken ook een home made uitlaat..ze hebben een beetje geluk als het vermogenswinst opleverd,kijk maar naar de dempers,hoeveel dempers zijn er niet hetzelfde op meerdere soorten motoren..zoveel onwikkelingsgeld als de grote fabrikanten hebben hebben de kleine jongens ook niet..(het grootste gedeelte van de kopers willen ook alleen maar meer herrie in hun voertuig )
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker
Een volledige race uitlaad van voor tot achter is echt wel berekend en getest anders hebben ze er op de race ook geen voordeel van en reed iedereen wel met een standaard uitlaat.
mikebike schreef:Gewichtvoordeel wel ja..levensduur is ook niet dat van orgineel..maarja,imitatie staat zoveel beter,en het geluid scheeld ook wel 5km/pu
haha echt weer zon mike opmerking super
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0 Piaa extreme white lampen
Bleu light