Welke band voor Wolverine 450?
Welke band voor Wolverine 450?
Graag jullie meningen.
De band moet geschikt zijn om een beetje mee op straat te rijden maar ook voor offroad/4x4 gebruik.
Een aantal banden waar we aan dachten zijn:
Maxxis Bighorn (heeft deze een zachte wang/zijkant waardoor de band vouwt in de bocht?)
Kenda Bear Claw
ITP Mudlite AT of XL
Maxxis All Trak
De band moet geschikt zijn om een beetje mee op straat te rijden maar ook voor offroad/4x4 gebruik.
Maxxis Bighorn (heeft deze een zachte wang/zijkant waardoor de band vouwt in de bocht?)
Kenda Bear Claw
ITP Mudlite AT of XL
Maxxis All Trak
Re: Welke band voor Wolverine 450?
Holeshot toegevoegd..Ralph schreef:Graag jullie meningen.
Kenda Bear Claw
ITP Mudlite AT of XL
Maxxis All Trak of
ITP Holeshot ATR
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker 
-
Yamaha Grizzly 700
- Quad Master

ik zou zowieso Niet voor mudlites gaan, deze slijten snel op de weg
maxxis bighorn is een heel erg goede allround band, maar de wangen vouwen inderdaad met snelheid in de bochten
Ik ga altijd voor kenda bearclaws, DE band! veel grip op straat en heel veel grip op terrein, slijtvast, weinig baantrilingen...
maxxis bighorn is een heel erg goede allround band, maar de wangen vouwen inderdaad met snelheid in de bochten
Ik ga altijd voor kenda bearclaws, DE band! veel grip op straat en heel veel grip op terrein, slijtvast, weinig baantrilingen...
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
-
Yamaha Grizzly 700
- Quad Master

weinig nuttige info vandaag ralph
,ik twijfel nog tussen de Maxxis All Trak`s en de Kenda Bear Claw`s..,iemand foto`s voor mij van de banden gemonteerd op de quad? de maxxis`s kan ik nergens foto`s van vinden hoe de voorbanden er uit van zien,en daar baal ik van
..iemand idee waar ik die voorband kan zien?zelfs de Nederlandse importeur heeft geen duidelijke foto 
-
yamahakodiak
- Quadracer

Re: Welke band voor Wolverine 450?
Kenda Bear Claw
ITP Mudlite AT of XL
Maxxis All Trak[/quote]
*Maxxis Bighorn
positief
goede band in terrein en op de weg
slijt vast
negatief
prijzig
toch niet zo'n hele vlakke band meer rond
*kenda bearclaw
postief
goede band in het terrein op de weg doen ze het ook redelijk goed
negatief
best wat lawaai op de weg
*itp mudlite
positief
goede modderband
negatief
voor op de weg zou ik ze niet nemen best zacht rubber waardoor ze best wel slijten op de weg
*maxxis All Trak
ken ik niet
ik zou twijfelen tussen de maxxis bighorns en de bearclaws
maar zou denk toch gaan voor de bearclaws als je kijkt naar de prijs en naar wat jij er denk ik mee doet
Kenda Bear Claw
ITP Mudlite AT of XL
Maxxis All Trak[/quote]
*Maxxis Bighorn
positief
goede band in terrein en op de weg
slijt vast
negatief
prijzig
toch niet zo'n hele vlakke band meer rond
*kenda bearclaw
postief
goede band in het terrein op de weg doen ze het ook redelijk goed
negatief
best wat lawaai op de weg
*itp mudlite
positief
goede modderband
negatief
voor op de weg zou ik ze niet nemen best zacht rubber waardoor ze best wel slijten op de weg
*maxxis All Trak
ken ik niet
ik zou twijfelen tussen de maxxis bighorns en de bearclaws
maar zou denk toch gaan voor de bearclaws als je kijkt naar de prijs en naar wat jij er denk ik mee doet
yamaha grizzly 700fi
-
brutus32
- Quadrunner

- Contacteer:
kheb vergeten vermelden dat je de bighorns enkel in 26" en 27" kan krijgen (voorlopig toch)
26x9x12 + 26x12x12
en
27x9x12 + 27x12x12
26x9x12 + 26x12x12
en
27x9x12 + 27x12x12
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
Dat is veels te hoog voor mijn Wolverine..ik ga voor de Maxxis All trak,die komen het dichts bij de orginele banden,ook al zijn zei 25x10x12 ipv 23x10x12..(ook geen radiaalband,maakt dat wat uit?)brutus32 schreef:kheb vergeten vermelden dat je de bighorns enkel in 26" en 27" kan krijgen (voorlopig toch)
26x9x12 + 26x12x12
en
27x9x12 + 27x12x12
De Maxxis All Trak`s zijn het geworden...Het lijkt mij(en Ralph ook) de iedeale band voor mij en de Wolverine,combinatie van sport en 4x4 gebruik.Het rijd best wel goed op het verharde,valt mij 100% mee,stuurt lekker licht,trilt niet overdreven(misschien nog ff balanceren),levensduur is niet in te schatten,en grip op het onverhard heb ik alleen vrijdag ff getest,en deze Maxxis heeft meer grip als de orginele Maxxis banden+ze zijn stabieler zowel op verhard als onverhard..We hebben wel binnenbanden gebruikt,mijn ervaring met de Itp velgen was dat er zand tussen de velg en de band kwam,waardoor die leegliep.