Grizzly 700 of Bombardier 800 ?
-
- Quadracer
- Berichten: 1469
- Lid geworden op: vr 27 mei, 2005 16:42
- Locatie: holland
bombardier outlander 800 2 cilinder
yamaha grizzly 700 1 cilinder
ik denk dat de grizzly wat speelser is dan de oulander
ik heb sinds september mijn grizzly 700 en die bevalt mij echt super rijd echt geweldig de stuurbekrachtiging werkt super het zwaarte punt licht een stuk lager als bij de 660 hij rijdt soepeler en het koppel licht lager
de outlander is ook een hele mooie machine maar ik denk dat hij wat lomper is als de grizzly
ik zou ze beiden gaan testen als ik jou was en zelf bepalen welk je beter bij jou vindt passen
yamaha grizzly 700 1 cilinder
ik denk dat de grizzly wat speelser is dan de oulander
ik heb sinds september mijn grizzly 700 en die bevalt mij echt super rijd echt geweldig de stuurbekrachtiging werkt super het zwaarte punt licht een stuk lager als bij de 660 hij rijdt soepeler en het koppel licht lager
de outlander is ook een hele mooie machine maar ik denk dat hij wat lomper is als de grizzly
ik zou ze beiden gaan testen als ik jou was en zelf bepalen welk je beter bij jou vindt passen
yamaha grizzly 700fi
-
- Quadrider
- Berichten: 347
- Lid geworden op: vr 03 jun, 2005 11:09
- Locatie: De kustlijn van Ramsel
Heb je jezelf al de vraag gesteld waar je de ATV voor gaat gebruiken?
Puur Trial en off road : Grizzly
Van alles een beetje: Outi
... zo zou ik de keuze maken
Puur Trial en off road : Grizzly
Van alles een beetje: Outi
... zo zou ik de keuze maken
http://forum.extreme4x4.be - join us !
-
- Quad Expert
- Berichten: 2352
- Lid geworden op: ma 10 mei, 2004 11:15
- Locatie: das tezien wa weer da tis ;)
Yamaha Grizzly 700 schreef:dat van die raptor 350 is gewoon een persoonlijke mening van jou, heeft er NIETS mee te maken dat yamaha slecht is.Vincenzo schreef:ik zou persoonlijk gaan voor de bombardier maar das echt een persoonlijke keuze omdat ik een beetje tegen yamaha ben de laatste tijd.
ben zo stilaan van het gedacht aant worden "het is niet omdat je veel quads maakt dat ze daarom ook goed zijn" en jaja ik ga hier tegenspraak door krijgen want inderdaad ze maken degelijke quads maar als ik dan de raptor 350 vergelijkt met de Z400 die qua prijs in het zelfde segment liggen zie je toch een duidelijk verschil. en mensen die dit tegenspreken... ik heb al op de 2 gereden dus ik weet waarover ik spreek.
dus mijn gedacht... bombardier
En ik ben trouwens persoonlijk helemaal voor de grizzly 700, vind een bombadier ook zeer mooi, maar voor de prijs heb ik veel liever een grizzly 700. als je uit nederland komt mag je die van mij gerust eens proberen...
gr john[/u]
ik heb nooit gezegd da yamaha slecht is he! alleen als je kijkt wat je voor hetzelfde geld krijgt...
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4014
- Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05
niet iedereen vindt de suzuki's mooi he en ik weet ook dat je niet alleen naar het uiterlijk moet kijken maar toch , je hebt mensen die altijd bij yamaha zullen blijven zoals ik !Vincenzo schreef:Yamaha Grizzly 700 schreef:dat van die raptor 350 is gewoon een persoonlijke mening van jou, heeft er NIETS mee te maken dat yamaha slecht is.Vincenzo schreef:ik zou persoonlijk gaan voor de bombardier maar das echt een persoonlijke keuze omdat ik een beetje tegen yamaha ben de laatste tijd.
ben zo stilaan van het gedacht aant worden "het is niet omdat je veel quads maakt dat ze daarom ook goed zijn" en jaja ik ga hier tegenspraak door krijgen want inderdaad ze maken degelijke quads maar als ik dan de raptor 350 vergelijkt met de Z400 die qua prijs in het zelfde segment liggen zie je toch een duidelijk verschil. en mensen die dit tegenspreken... ik heb al op de 2 gereden dus ik weet waarover ik spreek.
dus mijn gedacht... bombardier
En ik ben trouwens persoonlijk helemaal voor de grizzly 700, vind een bombadier ook zeer mooi, maar voor de prijs heb ik veel liever een grizzly 700. als je uit nederland komt mag je die van mij gerust eens proberen...
gr john[/u]
ik heb nooit gezegd da yamaha slecht is he! alleen als je kijkt wat je voor hetzelfde geld krijgt...
-
- Quad Master
- Berichten: 1516
- Lid geworden op: zo 16 jul, 2006 13:42
- Locatie: zakkemakke
ga voor een grizzly, je bespaart eveneens geldacer schreef:@ Albrecht; Dan is het simpel; Dan is het de Grizzly...Trial en off-road is de bedoeling...albrecht schreef:Heb je jezelf al de vraag gesteld waar je de ATV voor gaat gebruiken?
Puur Trial en off road : Grizzly
Van alles een beetje: Outi
... zo zou ik de keuze maken
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
-
- Quadrider
- Berichten: 347
- Lid geworden op: vr 03 jun, 2005 11:09
- Locatie: De kustlijn van Ramsel
@acer als je gaat voor een Grizz. ga dan NIET testrijden met een Outlander.
Ik heb een korte testrit gedaan met de 700 en was wel onder de indruk van de remmen en stuurbekrachtiging...die stuurbekrachtiging is ECHT de MAX
Toch zal de volgende bij mij terug nen Outi zijn of er moet iets nieuw op de markt komen volgend jaar.
Waarom?:
Het fungehalte van de Outi in alle omstandigheden
De 2 cilinder
Ze hebben hem in mijn kleur
De look
De kwaliteit van afwerking
De power
Te verkrijgen als een echte 2 zitter
Degelijk, ik ken ene 8.000 km afgezien van de eerste meter en heeft nog geen problemen gekent buiten dat de kilometerteller in garantie vervangen is
Maar de Grizz heeft:
Zeer goede vering (bij de Outi kan dit ook maar moet je op de afthermarkt iets gaan zoeken)
Servo
Zeer goede remmen
De Grizz heeft een inschakelbare DiF, (de Outi heeft een LSD, sommigen vinden dit maar niks zo'n LSD, ik vind dat super)
Prijs ? vind ik persoonlijk niet...
Wel te zacht zadel
Ik vind het ook een lelijke machine de 660 was veel mooier
Hij moet zich ook nog bewijzen
Ik hoop dat bovenstaande je terug niet doet twijfelen
Ik heb een korte testrit gedaan met de 700 en was wel onder de indruk van de remmen en stuurbekrachtiging...die stuurbekrachtiging is ECHT de MAX
Toch zal de volgende bij mij terug nen Outi zijn of er moet iets nieuw op de markt komen volgend jaar.
Waarom?:
Het fungehalte van de Outi in alle omstandigheden
De 2 cilinder
Ze hebben hem in mijn kleur
De look
De kwaliteit van afwerking
De power
Te verkrijgen als een echte 2 zitter
Degelijk, ik ken ene 8.000 km afgezien van de eerste meter en heeft nog geen problemen gekent buiten dat de kilometerteller in garantie vervangen is
Maar de Grizz heeft:
Zeer goede vering (bij de Outi kan dit ook maar moet je op de afthermarkt iets gaan zoeken)
Servo
Zeer goede remmen
De Grizz heeft een inschakelbare DiF, (de Outi heeft een LSD, sommigen vinden dit maar niks zo'n LSD, ik vind dat super)
Prijs ? vind ik persoonlijk niet...
Wel te zacht zadel
Ik vind het ook een lelijke machine de 660 was veel mooier
Hij moet zich ook nog bewijzen
Ik hoop dat bovenstaande je terug niet doet twijfelen
http://forum.extreme4x4.be - join us !
-
- Quadrunner
- Berichten: 933
- Lid geworden op: ma 28 nov, 2005 19:53
- Locatie: zelzate
- Contacteer:
ideale trialquad is de Polaris Scrambler
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Quad Master
- Berichten: 1516
- Lid geworden op: zo 16 jul, 2006 13:42
- Locatie: zakkemakke
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 229
- Lid geworden op: vr 26 nov, 2004 01:43
- Locatie: omgeving antwerpen
- Contacteer:
brutus32 schreef:kevin, er is meer dan de DS650 te koop heKEVIN-RAPTOR #6 schreef:ik zou voor grizzly gaan , ik denk zelfs dat de bombadier geen achteruit heeft .
trouwens yamaha slechtere quads
das de sportquad die geen achteruit heeft..
in de "zwaarste" categorie heb je er 2; nl de Can Am Outlander800 (voorheen Bombardier, nu is het Can Am) en de Polaris Sportsman 800, en dan heb je de categorie grizz700,KQ700,Rincon680i,BF750,...
was da voor zever
ik heb de polaris 800 naar huis gereden met mijn grizzly 700 ( met gemak )
den big brute zijn 2 cilinder was tot aan de 100 per u net iets trager en dan vanaf de 100 kwam hij terug ( zijn top ligt iets hoger )
daarna heeft den big brute gereden tegen een 800 outlander en ze gingen gelijk tot de 100 en dan kwam de bombardier erover want die loopt sneller
dus conclusie de grizzly 700 is tot de 100 per uur de snelste
en heeft servo en injectie he
plus heeft super remmen nog nooit meegemaakt vraag maar an albrecht en al die er mee gereden hebben
het zit comfort ook ni normaal zenne
en verkoop de 4 eens achteraf dus
1 de polaris800
2 de bobardier 800
3 de bruteforce 750
4 de grizzly 700
welke zal het rapste weg zijn?
juist de grizzly
dus ga voor de grizzly zou ik zeggen
en ga langs bij hugo van traqo heeft zijn servie al meerere malen bewezen
de grizzly beer raakt overal door keer op keer!
kijk ook eens op onze nieuwe verkoopsite www.allesverkopen.be
belgium's thoughest atv team
kijk ook eens op onze nieuwe verkoopsite www.allesverkopen.be
belgium's thoughest atv team
De Grizzly zou mijn keuze ook zijn,en niet omdat ik een Yamaha man ben,ik heb liever een Suzuki,maar het programma van Yamaha is gewoon uitgebreider en tegen betere prijzen als die Amerikaanse dingen..
(De Rnegade buiten beschouwing gelaten dan..dat lijkt me een top quad voor mijzelf persoonlijk..)
(De Rnegade buiten beschouwing gelaten dan..dat lijkt me een top quad voor mijzelf persoonlijk..)
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker
-
- Quadrider
- Berichten: 384
- Lid geworden op: ma 06 mar, 2006 03:53
- Locatie: POPERINGE
- Contacteer:
Moeilijk voor een keuze te maken maar wij als ik mag kiezen en ge moet niet kijken op je geld dan wordt het de de can-am 800 want deze machine rijdt werkelijkl subliem met alle komfort en rijdt iedereen naar huis .
voor mensen die wat minder kracht willen bestaat ook nog de 650 2 cilinder met zijn 51 pk en die soepeler is in gebruik, lees niet zo brut .
de can-am blijft nog altijd de topper in dat segment en heeft gewoon geen concurrentie.
wacht maar op de renegade, dan zal je wel zien
k zie nog niet direkt een grizzly 700 starten ion dakar
o ja dat nog 2 jaar waarborg en onder bepaalde voorwaarden 2 jaar op een can-am en dat is een troef dat je bij yamaha niet krijgt
voor mensen die wat minder kracht willen bestaat ook nog de 650 2 cilinder met zijn 51 pk en die soepeler is in gebruik, lees niet zo brut .
de can-am blijft nog altijd de topper in dat segment en heeft gewoon geen concurrentie.
wacht maar op de renegade, dan zal je wel zien
k zie nog niet direkt een grizzly 700 starten ion dakar
o ja dat nog 2 jaar waarborg en onder bepaalde voorwaarden 2 jaar op een can-am en dat is een troef dat je bij yamaha niet krijgt
http://www.lmmotors.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Official Can-Am Dealer
Team Lm Motors Can -Am Belgium
Official Can-Am Dealer
Team Lm Motors Can -Am Belgium
-
- Quad Master
- Berichten: 1516
- Lid geworden op: zo 16 jul, 2006 13:42
- Locatie: zakkemakke
-
- Quadrider
- Berichten: 384
- Lid geworden op: ma 06 mar, 2006 03:53
- Locatie: POPERINGE
- Contacteer:
ja idd maar biedt ook zoveel meer en de inruilwaarde blijft zoveel meer
http://www.lmmotors.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Official Can-Am Dealer
Team Lm Motors Can -Am Belgium
Official Can-Am Dealer
Team Lm Motors Can -Am Belgium