nee heb geen loterij gewonnen maar mijn sponser begind met de m en eindigt op oederklf300 schreef:banshee rijder schreef:oke maar zeer mooie bus (is de oude bus tekoop?zoek zoon soort bus voor niet al te veel)
![]()
![]()
Dit begrijp ik nou nie he.. je hebt net genoeg geld om een banshee te kopen en je wilt nu alweer een bus kopen![]()
Leg uit.. loterij gewonnen ofzo?
Ontwerp letting bestelwagen Planet Quad
2017 raptor 700 SE
-
Yamaha Grizzly 700
- Quad Master

banshee rijder schreef:nee heb geen loterij gewonnen maar mijn sponser begind met de m en eindigt op oederklf300 schreef:banshee rijder schreef:oke maar zeer mooie bus (is de oude bus tekoop?zoek zoon soort bus voor niet al te veel)
![]()
![]()
Dit begrijp ik nou nie he.. je hebt net genoeg geld om een banshee te kopen en je wilt nu alweer een bus kopen![]()
Leg uit.. loterij gewonnen ofzo?wou gewon weeten wat zoon bus 2 de hands nou kost
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Voor mensen die denken dat het zou nagedaan zijn van Deliege (ok, is van zelfde ontwerper en dat zie je maar is toch verre van 't zelfde) :

www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
brutus32
- Quadrunner

- Contacteer:
als gij de zijkanten NIET op mekaar vind lijken, mij goed
gij moet dat toch veeeeel beter kunnen
gij moet dat toch veeeeel beter kunnen
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
Dubois
- Quadrunner

- Contacteer:
Ik snap echt niet wat het probleem is. Als de ontwerper nu beslist van hetzelfde (en eigen) ontwerp te gebruiken, maar op wel op een andere manier, is de kous hiermee af in mijn ogen. Tenzij er patent is op de graphics van DeLiège, maar dacht niet dat dit het geval was.
Anders gewoon de vraag eens naar David doorspelen, dan weet je het meteen en is de kans zelfs groot dat hij achterover zal vallen dat er zoveel te doen is om een onnozel ontwerp.
Anders gewoon de vraag eens naar David doorspelen, dan weet je het meteen en is de kans zelfs groot dat hij achterover zal vallen dat er zoveel te doen is om een onnozel ontwerp.
-
brutus32
- Quadrunner

- Contacteer:
daar gaat het niet om...Dubois schreef:Ik snap echt niet wat het probleem is. Als de ontwerper nu beslist van hetzelfde (en eigen) ontwerp te gebruiken, maar op wel op een andere manier, is de kous hiermee af in mijn ogen. Tenzij er patent is op de graphics van DeLiège, maar dacht niet dat dit het geval was.
dacht dat dergelijke belettering dient om op je zaak te laten opvallen
in dit geval denk ik gelijk aan de bus van merelbeke en dat kan NoLimit zijn bedoeling niet zijn
whatever, ik zou het niet zien zitten dat ze mijn bus associeren met een concurrent
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
Voor mij persoonlijk is er naast de sterren totaal geen gelijkenis...
Ik zou het dus zeker niet laten om het ontwerp voor jou te nemen No Limit YFZ...Het ontwerp voor planet-quad vind ik gewoon ook veel mooier...
EVENTUEEL om alle twijfel en commentaar uit te sluiten, kan je het ontwerp aan Deliège voorleggen...Die zal er toch geen probleem van maken denk ik...
GO FOR IT
EVENTUEEL om alle twijfel en commentaar uit te sluiten, kan je het ontwerp aan Deliège voorleggen...Die zal er toch geen probleem van maken denk ik...
GO FOR IT
-- We ride together - We die together - Bad boys For life! --
-
wantjes #9
- Quadrunner

- Contacteer:
ja da vindt ik er ook van!QuadGirl schreef:Ja inderdaad, amai... Als je dan de bussen en camionettes in pdv ofzo allemaal naast mekaar ga zetten, dan hebde ook altijd gelijkenissen, is toch ergens normaal... aleeja...wantjes #9 schreef:van een zeiktopic gesproken pfffffffffff![]()
Who cares, tis verdomd een ferm camionette!
sommige onder ons zouden beter is volwassen worden ipv als kinderen te reageren!