een forum
'k heb het ook niet over de algemene opmaakstompie schreef:euhm sorry alfa maar een template dat iets ofwat op qfb trekt zie ik toch niet hoor
Maar als je in TEKOOP gaat zien, de template die daar gebruikt wordt voor het invullen van 'n item, die bedoel ik. die is gewoon overgenomen, inculsie de schuine tekst onderaan.
-
cross-X-team
- Quadrider

- Contacteer:
hoi dat heb ik niet gedaan hoor dat heeft die andere quad-racer gedaanAlfA schreef:'k heb het ook niet over de algemene opmaakstompie schreef:euhm sorry alfa maar een template dat iets ofwat op qfb trekt zie ik toch niet hoor
Maar als je in TEKOOP gaat zien, de template die daar gebruikt wordt voor het invullen van 'n item, die bedoel ik. die is gewoon overgenomen, inculsie de schuine tekst onderaan.
en sorry dat het forum dan een beetje op deze lijkt ik zal proberen het iets anders te maken
>>> http://www.CROSS-X-TEAM.tk <<<
Maakt niet uit, op dit forum werden gratis mods gebruikt waar geen copyright opstaat. Je zal dus talloze fora vinden waar QFB een kopie van lijkt.cross-X-team schreef:hoi dat heb ik niet gedaan hoor dat heeft die andere quad-racer gedaanAlfA schreef:'k heb het ook niet over de algemene opmaakstompie schreef:euhm sorry alfa maar een template dat iets ofwat op qfb trekt zie ik toch niet hoor
Maar als je in TEKOOP gaat zien, de template die daar gebruikt wordt voor het invullen van 'n item, die bedoel ik. die is gewoon overgenomen, inculsie de schuine tekst onderaan.![]()
en sorry dat het forum dan een beetje op deze lijkt ik zal proberen het iets anders te maken
Allé, iedereen die gereageerd heeft op quad-racerrr krijgt nu ook een waarschuwing omdat ze geen moderator zijn en dus ook geen commentaar mogen geven?
Je mag ook wel wat aan je grammatica en spelling doen. Leest wel wat makkelijker.
Maar wel geinig en als je wat orgineels verzint zul je best wel wat leden krijgen.
Maar wel geinig en als je wat orgineels verzint zul je best wel wat leden krijgen.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard