Suzuki lt50 voor mijn zoontje..
Suzuki lt50 voor mijn zoontje..
Vrijdag nog een Suzuki lt50 voor mijn zoontje opgehaald..hij licht nu uitelkaar om eerst ff nagekeken te worden..:
[imghttp://img215.imageshack.us/img215/5316/imgp2728za7.jpg[/img]
Zo staat die nu:
Wachtend op onderdelen..(en een lasapperaat
[imghttp://img215.imageshack.us/img215/5316/imgp2728za7.jpg[/img]
Zo staat die nu:
Wachtend op onderdelen..(en een lasapperaat
Laatst gewijzigd door mikebike op zo 10 dec, 2006 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker
-
- Quad Master
Nee valt wel mee,nieuwe banden rondom,nieuwe carburateur+luchtfilter(de orginele is vervangen door een grotere) zuigertje,bougie,bougiekabel,benzineslang,handvaatjes,nieuwe kabels,beetje laswerk,carterolie..valt wel mee,bij elkaar kun je een nieuwe chinees kopen,maar mocht de Suzuki niet in goede aard vallen,kan ik hemzo verkopen voor dezelfde prijs,de chinees schrijf je ontzettend veel op af,door de markt die verzadigt is met chinese pruttel..lijkt me super met mijn zoontje naar de crossbaan
-
- Quadracer
Jong geleert is...yamahakodiak schreef:super mike dus je zoontje gaat binne kort ook mee de sloot in
zo'n 1tje heb ik er ook nog gehad
Ik had vroeger technische lego,dus dan weet je wel wat ik beter kan (quad rijden dus nog niet zo goed )
Als de quad klaar is eerst ff kijken of hij het leuk vind(hij heeft er alleen nog maar op gezeten),voor dat hij de blub in gaat ,hoe oud was jij,toen je hem had?
En weet imand wat voor een soort olie er in het carter moet?(10w40 motorolie bv.?)
-
- Quadracer
mikebike schreef:Jong geleert is...yamahakodiak schreef:super mike dus je zoontje gaat binne kort ook mee de sloot in
zo'n 1tje heb ik er ook nog gehad
Ik had vroeger technische lego,dus dan weet je wel wat ik beter kan (quad rijden dus nog niet zo goed )
Als de quad klaar is eerst ff kijken of hij het leuk vind(hij heeft er alleen nog maar op gezeten),voor dat hij de blub in gaat ,hoe oud was jij,toen je hem had?
En weet imand wat voor een soort olie er in het carter moet?(10w40 motorolie bv.?)
heb hem samen met mijn broertje gehad me broertje was toen 5 ofzo en ik 10 was er eigenlijk wel te groot voor
yamaha grizzly 700fi