Van Hasselt uitlaat
-
Wild cat
- Easy Quadrider

Van Hasselt uitlaat
Zoals het onderwerp het al zegt zijn deze goed en zijn ze alleen voor de snelheid of alleen voor koppel?
En waar kan ik deze vinden in de provincie Antwerpen of wie is de importeur in Belgie?
En waar kan ik deze vinden in de provincie Antwerpen of wie is de importeur in Belgie?
Can-am Outlander 650
Belgium's Toughest Atv Team
Re: Van Hasselt uitlaat
Wild cat schreef:Zoals het onderwerp het al zegt zijn deze goed en zijn ze alleen voor de snelheid of alleen voor koppel?
Ik heb altijd men uitlaten laten bij Jef(van hasselt).Je moet hem de vraag stellen voor hoge of lage toeren,dan maakt hij dat op maat
-
Wild cat
- Easy Quadrider

Ben er dus geweest en hij wilde er niet aan beginnen.
En zoon uitlaten net als bij den Brute kwamen te weinig voor dus om er ene te maken dat zag hij ook al nie zitten.
Mischien kunde gij eens een goed woordje doen Marc?
Want wilde toch eigenlijk wel een andere uitlaat want dit is toch wel te braaf zoon originele uitlaat.
En zoon uitlaten net als bij den Brute kwamen te weinig voor dus om er ene te maken dat zag hij ook al nie zitten.
Mischien kunde gij eens een goed woordje doen Marc?
Want wilde toch eigenlijk wel een andere uitlaat want dit is toch wel te braaf zoon originele uitlaat.
Can-am Outlander 650
hey heb jij soms nog je originele einddemper liggen van je brute force? laat eens iets wetenWild cat schreef:Zoals het onderwerp het al zegt zijn deze goed en zijn ze alleen voor de snelheid of alleen voor koppel?
-
Dubois
- Quadrunner

- Contacteer:
Topic is meer dan een jaar oud, dus vrees ik er een beetje voor dat je hier nog een positief antwoord op gaat krijgen.dybono schreef:hey heb jij soms nog je originele einddemper liggen van je brute force? laat eens iets wetenWild cat schreef:Zoals het onderwerp het al zegt zijn deze goed en zijn ze alleen voor de snelheid of alleen voor koppel?
Het beste wat je kan doen is gewoon een nieuwe topic aanmaken in het gedeelte "Te koop gevraagd". Misschien dat andere mensen u wel verder kunnen helpen.