Van Hasselt uitlaat

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
Wild cat
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Van Hasselt uitlaat

Bericht door Wild cat »

Zoals het onderwerp het al zegt zijn deze goed en zijn ze alleen voor de snelheid of alleen voor koppel?
En waar kan ik deze vinden in de provincie Antwerpen of wie is de importeur in Belgie?
Can-am Outlander 650

Belgium's Toughest Atv Team
rudy
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door rudy »

http://www.vhpipes.com/Home.aspx

Hier vind je alle dealers van de van hasselt uitlaten.
cbrreke
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door cbrreke »

VH uitlaten de firma(alle de garage van de man waar ze gemaakt worden :lol: ) zelf zit in wuustwezel. Zijn zeer goede uitlaten alleen een beetje luidruchtig vind ik :wink:
Marc G
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Re: Van Hasselt uitlaat

Bericht door Marc G »

Wild cat schreef:Zoals het onderwerp het al zegt zijn deze goed en zijn ze alleen voor de snelheid of alleen voor koppel?
En waar kan ik deze vinden in de provincie Antwerpen of wie is de importeur in Belgie?

Ik heb altijd men uitlaten laten bij Jef(van hasselt).Je moet hem de vraag stellen voor hoge of lage toeren,dan maakt hij dat op maat :wink:
Wild cat
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Wild cat »

Ben er dus geweest en hij wilde er niet aan beginnen.
En zoon uitlaten net als bij den Brute kwamen te weinig voor dus om er ene te maken dat zag hij ook al nie zitten.
Mischien kunde gij eens een goed woordje doen Marc?
Want wilde toch eigenlijk wel een andere uitlaat want dit is toch wel te braaf zoon originele uitlaat.
Can-am Outlander 650

Belgium's Toughest Atv Team
Bartie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Bartie »

Ik weet dat Fpe er reeds gemaakt heeft voor brute force.
LTR-450
Goes 520 max

Member of Quadperformance Racing Team
dybono
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door dybono »

Wild cat schreef:Zoals het onderwerp het al zegt zijn deze goed en zijn ze alleen voor de snelheid of alleen voor koppel?
hey heb jij soms nog je originele einddemper liggen van je brute force? laat eens iets weten
Dubois
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Dubois »

dybono schreef:
hey heb jij soms nog je originele einddemper liggen van je brute force? laat eens iets weten
Topic is meer dan een jaar oud, dus vrees ik er een beetje voor dat je hier nog een positief antwoord op gaat krijgen. :)
Het beste wat je kan doen is gewoon een nieuwe topic aanmaken in het gedeelte "Te koop gevraagd". Misschien dat andere mensen u wel verder kunnen helpen. :wink:
Plaats reactie