Ruzie?

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

quad-racerrr schreef:mja ik klik dan wel op de uitroep teken inplaats van wat te type :mrgreen:
grapjas
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Het "Warning-systeem" zoals op alle Invision Power Board fora is volgens mij iets helemaal anders dan deze reputatie mod. Op IPB kunnen enkel Moderators en Admins waarschuwingen uitdelen, zoals een ban of het wegnemen van post-permissies voor X aantal uur.
Hier kan iedereen je reputatie veranderen en het is niet omdat je in min staat, dat je niet meer kan posten ofzo. Het is gewoon een soort karma meter, die aantoont in hoeverre een lid door de anderen gerespecteerd wordt.
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

Hier kunnen de gebruikers elkaar positief of negatief waarderen, maar mods kunnen waarschuwingen enzo uitdelen dus dat is hier ook mogelijk, maar meer info volgt nog...
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
FUBAR
Quadrider
Quadrider

Bericht door FUBAR »

Wat ben ik blij dat ik dit topic gestart ben...Ik was blijkbaar niet de enige die de laatste tijd de kriebels kreeg... :p

Die warning meter leek me ook wel wat (maar dan met negatieve punten, een nulpunt en positieve punten, beoordeeld door de moderatoren onderling)...

Wat er nu is, is ook wel leuk (ik verdien toch wel een plusje voor het starten van dit topic e, :mrgreen: haha...alleen staan er bij mij geen duimpjes...) Ik vrees alleen dat iedereen (en vooral wie zich aangesproken voelt over de ruzies) elkaar nu zomaar populair zal maken...Of moet dit eerst worden goedgekeurd door de moderators? Ik den dat dit toch het beste door hen geregeld kan worden...

En het uitroepteken, kan dit 1 keer ingedrukt worden (dan weet ineens iedereen dat er commentaar op een post is) of kan iedereen die er zich aan stoort op drukken, beste moderatoren, jullie zullen veel berichtjes binnen krijgen! :shock:

Het is een stap in de goede richting, even afwachten wat het oplevert...Ik geloof erin! Goeg gedaan!

---

Ik lees nu pas het topic over de veranderingen in "Forum" Ik zal dus waarschijnlijk dubbele dingen zeggen/vragen, sorry
-- We ride together - We die together - Bad boys For life! --
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

FUBAR schreef:Wat ben ik blij dat ik dit topic gestart ben...Ik was blijkbaar niet de enige die de laatste tijd de kriebels kreeg... :p

Die warning meter leek me ook wel wat (maar dan met negatieve punten, een nulpunt en positieve punten, beoordeeld door de moderatoren onderling)...

Wat er nu is, is ook wel leuk (ik verdien toch wel een plusje voor het starten van dit topic e, :mrgreen: haha...alleen staan er bij mij geen duimpjes...) Ik vrees alleen dat iedereen (en vooral wie zich aangesproken voelt over de ruzies) elkaar nu zomaar populair zal maken...Of moet dit eerst worden goedgekeurd door de moderators? Ik den dat dit toch het beste door hen geregeld kan worden...

En het uitroepteken, kan dit 1 keer ingedrukt worden (dan weet ineens iedereen dat er commentaar op een post is) of kan iedereen die er zich aan stoort op drukken, beste moderatoren, jullie zullen veel berichtjes binnen krijgen! :shock:

Het is een stap in de goede richting, even afwachten wat het oplevert...Ik geloof erin! Goeg gedaan!

---

Ik lees nu pas het topic over de veranderingen in "Forum" Ik zal dus waarschijnlijk dubbele dingen zeggen/vragen, sorry
't is de bedoeling dat iedereen die iemand waardeert, er ook een reden bij zet... anders wordt deze waardering gewoon verwijderd, en we denken erover om dan degene die zonder commentaar gewaardeerd heeft, enkele punten af te trekken.
En we hebben als moderatoren ook nog rode en gele kaarten hé :)
maar voor de rest, wacht maar af, meer uitleg volgt...
Maar ik vond 't wel een positieve post van je, dit heeft ons toch maar weer eens aan't werk gezet :)
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
Plaats reactie