welke setup voor mijn yfz450?
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Opgelet met +1" achterbrug. Voor harde banen is dat subliem, quad heft minder neus en is beter controleerbaar bij uitkomen bocht.
Opgelet echter als je veel op zandbanen gaat rijden. Door langere achterbrug komt er meer gewicht op de neus en 'valt' neus meer in de putten. Heb vroeger zelfd +1" gestoken maar in 't zand was dat zeker geen verbetering.
Opgelet echter als je veel op zandbanen gaat rijden. Door langere achterbrug komt er meer gewicht op de neus en 'valt' neus meer in de putten. Heb vroeger zelfd +1" gestoken maar in 't zand was dat zeker geen verbetering.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Veel keuze heb je niet, noch Belgische invoerder (Atraxion) of Franse (PSR) werken er zelf aan, of je moet naar merkonafhankelijke afsteller, maar veel ervaring met Elka hebben die meestal niet.bertmat schreef:Tja, demper terugsturen naar Canada is uiteraard geen garantie op succes, die mensen hebben hoogstwaarschijnlijk nog nooit een Belgisch of Europees crossparcours gezien...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
vergeet niet de duitse importeur quad briel niet! heeft enorm mooie prijzen.
maar wat is dan het probleem met die elka's? te zacht? dirk rijdt ermee op zijn trx en is er enorm tevreden over.
maar wat is dan het probleem met die elka's? te zacht? dirk rijdt ermee op zijn trx en is er enorm tevreden over.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Bij ons was het probeem dat ze te hard waren voor kleine kippen en doorslaan bij het springen.Hanzie schreef:vergeet niet de duitse importeur quad briel niet! heeft enorm mooie prijzen.
maar wat is dan het probleem met die elka's? te zacht? dirk rijdt ermee op zijn trx en is er enorm tevreden over.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
Blaster-boy
- Quadracer

- Berichten: 1276
- Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
- Locatie: Bree-Tongerlo
No Limit YFZ schreef:Bij ons was het probeem dat ze te hard waren voor kleine kippen en doorslaan bij het springen.Hanzie schreef:vergeet niet de duitse importeur quad briel niet! heeft enorm mooie prijzen.
maar wat is dan het probleem met die elka's? te zacht? dirk rijdt ermee op zijn trx en is er enorm tevreden over.
dus eigelijk compleet het omgekeerde van wat het moet zijn ?
edit : vond dit op yfzcentral : http://www.yfzcentral.com/invision/inde ... opic=61081
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
speedyke80
- Easy Quadrider

- Berichten: 186
- Lid geworden op: za 05 feb, 2005 23:20
- Locatie: Antwerpen (Kontich)
ik rijd zelf met intrax op men yfz en mijn schoonbroer op zen Honda ook, wij rijden bij Bqr op harde banen en ze werken super! Harde baan of zachte baan, ge moet gewoon uw vering kunnen afstellen van circuit tot circuit.
YAMAHA 450 YFZ
gesponsord door:
VLS, PIRANHA RACING, TEGELBEDRIJF DAELEMANS, GRIP GEAR (seatcovers)
gesponsord door:
VLS, PIRANHA RACING, TEGELBEDRIJF DAELEMANS, GRIP GEAR (seatcovers)
kleine verbetering nikolas... auke rijdt al met ohlins pomp en originele link na de 1ste maal dat hij er mee had gereden,No Limit YFZ schreef: We hebben wel degelijk duidelijk gemaakt wat we wouden maar blijkbaar was het doorslaan niet op te vangen bij Elka, als je jumps ziet die ze in Amerika doen dan vraag ik mij af hoe ze dat doen met die Elka's.
Link veranderen is volgens mij beste wat je kan. Hebben we op yfz meeste mee bereikt, je moet maar eens vragen aan Auke die met yfz met standaard aangepaste vering voor en achter standaard + elka link rijdt. Quad komt er heel comfortabel door, vering wordt veel meer progressief en vangt putten heel goed op.
Zoek maar heel het forum af, heb nooit gezegd dat Elka goed waren.
zijn voorste ohlins zijn onderweg voor revalving voor houser +2" armen en rijdt daar terug mee vanals die binnen zijn

