met een fuhn fuun fhuun of hoe je het ook schrijft moet het wel lukken. heb bij mijn w-tec net nieuw tank sticker geplakt, de eerst heb k er met de fuun eraf gehaalld
Of met remmenreiniger. Het word alleen een beetje dof dan, maar als je meestal oude stickers eraf haalt komen er toch nieuwe voor in de plek, dan is het meteen ontvet voor de andere stickers.
Nog nooit iets negatiefs mee meegemaakt.
Vyrena schreef:Of met remmenreiniger. Het word alleen een beetje dof dan, maar als je meestal oude stickers eraf haalt komen er toch nieuwe voor in de plek, dan is het meteen ontvet voor de andere stickers.
Nog nooit iets negatiefs mee meegemaakt.
absoluut geen remmenreiniger gebruiken, dit bijt nm in de kappen, met chance gebeurd er niks, met pech hebt ge reliëf op u kappen.
Nog nooit problemen mee gehad, het word wel super dof, maar ik gebruik het ook alleen om echt te ontvetten zoals op een nummerplaat ofzo wat niet echt mooi hoeft te zijn. Ik heb het nog nooit gezien. Heb je er mss een foto van?
Vyrena schreef:Nog nooit problemen mee gehad, het word wel super dof, maar ik gebruik het ook alleen om echt te ontvetten zoals op een nummerplaat ofzo wat niet echt mooi hoeft te zijn. Ik heb het nog nooit gezien. Heb je er mss een foto van?
morgen kan ik een foto plaatsen van een kap behandelt ermee, vraag ook maar eens een carosserier achter de schade wat remmenreiniger doet aan lakken, vooral remvloeistof.