Spyware

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

ben ooit begonnen met adaware, heb het na wat teleurstelling en ongevonden spywares weggegooid. Heb ondertussen al wat vergeleken, en de beste/snelste vind ik Xoftspy. Gebruikte het vroeger in combinatie met adaware, spysweeper en nog een paar, maar Xoftspy vond altijd al de spyware die de andere programma's eens wel en dan eens niet vonden.
Sindsdien enkel nog Xoftspy. Je hebt ook hele goede alternatieven, maar even snelle? Ik gebruik geen actieve beveiliging, enkel nu en dan eens opruimen.
White LTZ-450 - powered by MSD -
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

Om te scannen op spyware gebruik je best meer dan 1 scanner (de ene vindt altijd wat meer dan de andere, en omgekeerd).
Dat hitmanpro meer slecht doet dan goed, is er toch wat over naar mijn mening. Ik gebruik dat hier dagelijks, en nog nooit problemen mee gehad.
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Fré schreef:ben ooit begonnen met adaware, heb het na wat teleurstelling en ongevonden spywares weggegooid. Heb ondertussen al wat vergeleken, en de beste/snelste vind ik Xoftspy. Gebruikte het vroeger in combinatie met adaware, spysweeper en nog een paar, maar Xoftspy vond altijd al de spyware die de andere programma's eens wel en dan eens niet vonden.
Sindsdien enkel nog Xoftspy. Je hebt ook hele goede alternatieven, maar even snelle? Ik gebruik geen actieve beveiliging, enkel nu en dan eens opruimen.
Fré, heb jij defender al eens geprobeerd ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

defender is de revue nog niet gepasseerd nee :oops:
White LTZ-450 - powered by MSD -
KrisZ400
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door KrisZ400 »

JohnBeton schreef:Om te scannen op spyware gebruik je best meer dan 1 scanner (de ene vindt altijd wat meer dan de andere, en omgekeerd).
Dat hitmanpro meer slecht doet dan goed, is er toch wat over naar mijn mening. Ik gebruik dat hier dagelijks, en nog nooit problemen mee gehad.
Die tekst van hitmanpro heb ik gevonden op internet nadat ik zelf enorm veel problemen heb gekregen na het gebruik van hitmanpro, ervoor nooit problemen mee gehad tot hij opeens iets teveel uit windows verwijderde na een scan, ik kreeg een heleboel foutmeldingen bij het opstarten van de pc en dergelijke. Aan verschillende personen (waaronder alfa, en nog een paar personen wat ook geen sukkelaars zijn op dat gebied) uitgelegd wat de foutmeldingen en problemen waren en de ENIGE effectieve oplossing was een herinstall van de pc. Dus voor mij GEEN hitmanpro meer hoor...
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
Tony
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Tony »

Er is maar een manier om de meeste spyware te voorkomen, en dat ben je zelf. Ik kom met mijn pc'tje op de meest rare sites, en ondanks dat ik er GEEN anti-spyware programma op heb zitten, heb ik er ook helemaal geen last van. Constante internet verbinding met 8 mb/sec. De meeste mensen moeten eerst die linkse muisknop eens leren gebruiken. Niet zomaar alles aanklikken.
To finish first, you first have to finish
VLS KTM 560
Plaats reactie