veren yfz 2007
-
# 69 NikkY
- Quadfanaat

veren yfz 2007
hallo ik heb een yfz 2007 met brede armen (leagers) nu zijn mijn veren te zacht ik krijg ze zelf niet goed afgesteld nu wil ik ze laten revalven is dat een goede oplossing? doen ze dit bij reiger of ergens anders en helpt het ook egt
Zijn het je standaard veren over brede A-armen? dan ga je ze waarschijnlijk niet goed krijgen, de krachten op deze veer liggen heel anders dan bij standaard A-armen, als je de Zoekfunctie had gebruikt, en eens
op 'revalven' had gezocht, was je zeker bij DIT topic terecht gekomen.
Revalven of andere veren gaat toch een must zijn.
op 'revalven' had gezocht, was je zeker bij DIT topic terecht gekomen.
Revalven of andere veren gaat toch een must zijn.
Ik heb dit seizoen met de Maessen armen en originele vering gereden.
Heb hiermee geen problemen gehad.
T'is natuurlijk wel wat harder werken maar goed, das net de sport niet?
Denk dat ook veel piloten nog steeds de fout maken van teveel te blijven zitten, het is
ook zo dat je moet rechtstaan voor je in de eerste kiep komt, als je blijft zitten/of te laat rechtstaat
kan je vering gewoon niet volgen.
(mijn mening : verbeter me gerust als ik fout ben)
Heb hiermee geen problemen gehad.
T'is natuurlijk wel wat harder werken maar goed, das net de sport niet?
Denk dat ook veel piloten nog steeds de fout maken van teveel te blijven zitten, het is
ook zo dat je moet rechtstaan voor je in de eerste kiep komt, als je blijft zitten/of te laat rechtstaat
kan je vering gewoon niet volgen.
(mijn mening : verbeter me gerust als ik fout ben)
-
Vyrena
- Pro Quadrider

- Contacteer:
In Duinkerke laatst stond ik constant maar kreeg klappen in het stuur in achter sloeg de quad een halve meter omhoog van de stuiters. De banen zijn er hier in NL te zwaar voor. Ik heb al moeite om er mee te rijden bij een clubwedstrijdje in Heerde.
De sport is zo hard mogelijk 18 min lang over een crossbaan scheuren, en dat vind ik niet goed werken met die combinatie. Want ik weet dat het veel beter kan namelijk.
De sport is zo hard mogelijk 18 min lang over een crossbaan scheuren, en dat vind ik niet goed werken met die combinatie. Want ik weet dat het veel beter kan namelijk.
-
# 69 NikkY
- Quadfanaat