grand ouest te Sucé

Foto's en video's gevonden? Deel ze hier
Plaats reactie
Bremske
Quadfanaat
Quadfanaat

grand ouest te Sucé

Bericht door Bremske »

Afgelopen zondag was er een wedstrijd voor de Grand Ouest te Sucé. Een mooi circuit met verschillende hoogteverschillen en enkele jumps.
Jammer genoeg had het zaterdag daar al redelijk geregend en ook tijdens de nacht vond er zich een wolkbreuk plaats.

Zondag vond de training plaats en moest ik als eerste de steile helling testen zodat de piste commisaris kon besluiten of deze moest genomen of afgesloten worden. Dit haalde ik zonder problemen maar enkele andere rijders lukte dit niet waardoor hij werd afgesloten.

Tijdens de chronotraining was het een waar modderballet en moest men op geluk rekenen op een ronde vrije baan zodat je eens door kon gaan. Dit lukte niet in het begin waardoor ik eerst op een 6de plaats bleef hangen. Tot op 5min van het einde ik eens vrije baan had en meteen de snelste tijd neerzette op 4 sec van de 2 rijder.

1ste manche
Nu was het circuit aan de bovenzijde reeds mooi gedroogd. Enkel op de lager gelegen stukken lag het nog nat en modderig. Een goede start genomen namelijk als 2de en zo snel mogelijk in de aanval gegaan. Na 2 ronden lukte het mij om de leiding over te nemen en kon ik ronde per ronde mijn voorsprong opbrouwen. Om zo met 1min16 voorsprong de manche te winnen.

2de manche
Dit maal wist ik de kopstart te nemen, maar op het onderste gedeelte van het circuit reed ik mijzelf vast in enkele diepe sporen. Toen ik de quad terug had losgekregen kon ik pas als 15e opnieuw vertrekken. Maar met de Belgische vechtlust en de fantastische Nederlandse machine ging ik terug in de aanval. Zo schoof ik ronde per ronde naar voor. Op 6min van het einde kwam ik op de 2de plaats met een achterstand van 15 seconden.Op 3 ronden tijd wist ik deze kloof helemaal te dichten en meteen de leiding over te nemen waardoor ik als leider de laatste ronde kon ingaan. En wist de manche nog met 11sec voorssprong af te sluiten.

3de manche
Opnieuw lukte het mij om de kopstart te nemen. En deze keer zonder problemen de eerste ronde afgewerkt. Dus eens ik mijn rijlijnen had gevonden kon ik mijn voorsprong steeds verder uit te bouwen om zo opnieuw met een minuut voorsprong af te sluiten.

Dus 3 op 3 voor België en W-tec en natuurlijk ook de eindoverwinning.

als iem fotos kan plaatsen laat iets weten dan stuur ik ze door en kan jij ze plaatsen Grtz Bremske
doubletracing
Quadracer
Quadracer

Bericht door doubletracing »

proficiat davy,zeer mooi resultaat :knikduim:
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
Quadracer 74
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Quadracer 74 »

Super gedaan Davy :crossercool:
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dat ziet er inderdaad een vettige boel uit, gefeliciteerd met je winst Davy! :duimhoog:
Met welke banden reed je?
doubletracing
Quadracer
Quadracer

Bericht door doubletracing »

man man wat een zalig plein :shock: daar wil ik ook wel eens op gaan trainen :p
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Gefeliciteerd, op naar de volgende overwinningen :duimhoog:
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Die pleinen in Frankrijk zijn echt om natte droom van te krijgen. Volgend jaar ben ik zeker meer van de partij als mijn quad mini-carière er na touquet op zit.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Bremske
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Bremske »

het lag er inderdaad vrij nat en smerig. Het circuit op zich is eigelijk wel mooi.

Maar het is wel 700km om een keertje te gaan trainen.

En ik heb gewoon met de goldspeed SX gereden achteraan en vooraan de goldspeed MX (die kleintjes) zoals altijd in Frankrijk.

Greetz Bremske
dana 52
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door dana 52 »

proficiat davy

prachtig pleintje trouwens
bleu devil

Re: grand ouest te Sucé

Bericht door bleu devil »

ik hoorde dat jij (bremske) nog een eml te koop had met een cr honda 500 blok fotos? info
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Re: grand ouest te Sucé

Bericht door Dutje#82 »

bleu devil schreef:ik hoorde dat jij (bremske) nog een eml te koop had met een cr honda 500 blok fotos? info
idd een super snelle EML maar wel met KTM motor in 2-takt
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
Bremske
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Bremske »

die staat hier ergens op de site te koop ja met fotos bij dankzij Dutje denk ik die fotos. Moet bij zoeken maar eens EML intikken :wink:

grtz Bremske
bennyn
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door bennyn »

Bremske schreef:die staat hier ergens op de site te koop ja met fotos bij dankzij Dutje denk ik die fotos. Moet bij zoeken maar eens EML intikken :wink:

grtz Bremske

deze is het:

Afbeelding
Plaats reactie