DQT - Lommel
DQT - Lommel
Frank en ik zijn vandaag gaan trainen in Lommel, was een toffe dag. er was ook de voorstelling van een dakar team waar o.a. joël smets in mee rijdt.
de foto's te vinden op www.dqt.be -> pictures
de foto's te vinden op www.dqt.be -> pictures
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
mooie foto's
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
ja inderdaad dat soort banden, enige "probleem" is de velgen, zijn redelijk duur omdat dat een speciale maat is, wij hebben er van een honda genomen (douglas) en die herboort voor een yamaha steek.
DQT Racing Team
Hanzie schreef:ja inderdaad dat soort banden, enige "probleem" is de velgen, zijn redelijk duur omdat dat een speciale maat is, wij hebben er van een honda genomen (douglas) en die herboort voor een yamaha steek.
heb ik ook zo gedaan, dan nog is het geen garantie.. je rijdt ze vroeg of laat in deuken
dat is een feitDutje#82 schreef:Hanzie schreef:ja inderdaad dat soort banden, enige "probleem" is de velgen, zijn redelijk duur omdat dat een speciale maat is, wij hebben er van een honda genomen (douglas) en die herboort voor een yamaha steek.
heb ik ook zo gedaan, dan nog is het geen garantie.. je rijdt ze vroeg of laat in deuken
DQT Racing Team
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Ja, lag er toch wel zwaar bij vond ikVyrena schreef:Christophe gaat mij inhalen qua actiefoto`s Ziet er goed uit. Lag het zwaar? Je YFZ staat goed hoog van boven, lekker grote veerweg!
-= Team DQT =-
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us