Laeger's protrax / 250r

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
doubletracing
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1129
Lid geworden op: wo 10 nov, 2004 20:11
Locatie: atvland

Bericht door doubletracing »

echt super die quad,moet wel zalig rijden denk ik :crossercool:
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
blasterboy
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 516
Lid geworden op: ma 07 jun, 2004 20:45
Locatie: mol

Bericht door blasterboy »

prachtige quad :buig:
ktm sx 450 '09
Twan #33
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 977
Lid geworden op: di 25 okt, 2005 21:47
Locatie: zuid-limburg
Contacteer:

Bericht door Twan #33 »

wie kan mij het principe van die ena-armen eens uitleggen?
Check my project here HERE
And find all pictures HERE

www.quadclub.nl

SHE SUCKS GAS AND HOULS ASS
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Bericht door airwolf »

zeer schoon quadje! :knikduim:
Quadzillaboy
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 763
Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 12:59
Locatie: Vlaams-brabant

Bericht door Quadzillaboy »

doubletracing schreef:echt super die quad,moet wel zalig rijden denk ik :crossercool:
Ik kan daar spijtig genoeg nog geen antwoord op geven. Na zondag zal ik het laten weten


Twan #33 schreef:wie kan mij het principe van die ena-armen eens uitleggen?
Het enige dat ik weet is dat het niet zo vermoeiend zou zijn voor de armen.
Misschien dat ik nu zelfs 4 ronden kan rijden in plaats van drie :mrgreen: :mrgreen:
trx480r
lonestar/laeger's pro-trax
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Dutje#82 schreef:ik denk dat je wel de veren nog's moet goed setten, normaal moet het kader zo plat mogelijk staan in rust, als je erop gaat zitten
dat het achterste iets lager is of het voorste, is goed voor het opvangen van de putten vls heeft dit systeem goed uitgewerkt,
en de nieuwe laeger kaders voor yfz zijn ook zo aangepast !
Mij hebben ze altijd geleerd dat neus ietsje hoger moest staan. Op yfz maten wij ter hoogte van van voetsteunen en ter hoogte van punt waar chassis knikt en vooraan moest dat 0.5 tot 1 cm hoger liggen.


Schitterend quadje heb je met die 250 ! Die Laegers armen maken het echt af !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Quadzillaboy
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 763
Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 12:59
Locatie: Vlaams-brabant

Bericht door Quadzillaboy »

Ik heb de durablue lowering strut vandaag aangekregen. Ik zal hem zo proberen te zetten zoals No limit zei.
Zo ziet dat ding eruit

Afbeelding
trx480r
lonestar/laeger's pro-trax
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2407
Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50

Bericht door epix no-fear »

ziet er goed uit christioph

ik ben benieuwd wat dat gaat geven :)

ik kijk niet zo zeer naar hoe de quad staat in rust stand maar meer naar hoe hij komt te staan als ik er op zit.

die quadzilla ston achteraan ook hoger als vooraan als hij gewoon stond maar als ik er op ging zitte dan zakt hij precies goed.

zo ga ik die 250 ook afstellen

je moet er wel rekening mee houden dat als je achter kleinere banden ligt het ook nog verschil gaan geven :)
CustomCoatingsHelvoirt
Alfredo
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1481
Lid geworden op: wo 04 mei, 2005 22:56
Locatie: Antwerpen

Bericht door Alfredo »

Je voorste wielen op karton zetten zodat ze gemakkelijk kunnen schuiven en met je volledige uitrusting op je quad gaan zitten. Dan meet je (iemand anders) ter hoogte van de voetsteunen en het voorste motorophangpunt. Achteraan moet je rond de 20cm zitten, vooraan 0,75 tot 1,25cm hoger.
Quadzillaboy
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 763
Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 12:59
Locatie: Vlaams-brabant

Bericht door Quadzillaboy »

Ik heb vandaag mijn LRD Adjustable big bore uitlaat erop gezet. Je voelt dat hij vrijer ademt want hij is heviger. Maar weet iemand misschien wat het verschil is tussen als je hem ver uit elkaar zet of als je hem zo kort mogelijk tegen elkaar zet? Ik zou moeten weten wanneer hij sterker onderin word of wanneer hij hoger in de toeren gaat.
Hier zijn enkele foto's

Afbeelding
Afbeelding
trx480r
lonestar/laeger's pro-trax
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2407
Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50

Bericht door epix no-fear »

ik meen me te herinneren dat als je hem verder uit draait dat hij sterker onderin word.
anders gewoon even proberen het zijn maar 4 boutjes :)
CustomCoatingsHelvoirt
gareth
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 857
Lid geworden op: di 18 apr, 2006 20:40

Bericht door gareth »

Als je hem uit elkaar draait wordt het volume van de uitlaat groter. Dus meer benzine/grotere sproeier en dus zal die wat sterker onderin worden. In hoge toeren zal je hier weinig van merken.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2407
Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50

Bericht door epix no-fear »

bij een lrd adjustable hoef je niet te rejetten dat is het voordeel van deze uitlaat
je kan ter plekke je powerband aan passen zonder te hoeven rejetten
CustomCoatingsHelvoirt
gareth
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 857
Lid geworden op: di 18 apr, 2006 20:40

Bericht door gareth »

Ow weet je dat zeker. Uitlaat aanpassen is meestal ook gelijk carburateur afstellen. :?
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Quadzillaboy
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 763
Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 12:59
Locatie: Vlaams-brabant

Bericht door Quadzillaboy »

Vandaag mijn andere voetsteunen op de nerbars gezet. Die waren afgesleten en ik heb mij w-tec voetsteunen gekocht. Je kan daarbij de breedte regelen daar middel van een asje wat er tussen zit en vond dat de beste oplossing.

Afbeelding
Afbeelding

Langs achter
Afbeelding

Mijn ac-racing bumper en elka shockcovers
Afbeelding
Afbeelding

En mijn "spindle caps". Dat zijn de dopjes in de hub :D
Afbeelding
trx480r
lonestar/laeger's pro-trax
Plaats reactie