vakantiejob

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Plaats reactie
$t!ng
Easy Quadrider
Easy Quadrider

vakantiejob

Bericht door $t!ng »

hey,

Ik ben 16 jaar (in februarie 17) en zou graag ergens vakantiejob beginnen om binnen een paar jaartjes een quad te kunnen kopen. :)
Ik zou het liefst werken in een bedrijf of in de industrie omdat het volgens mij wel goed verdient en ik bereid ben hard te werken, overuren, in ploegen, ...
Aangezien ik over het laatst een topic hierover zag met forumers die reageerde dat ze in de industrie hadden gewerkt vraag ik of iemand soms een goed adres weet zijn? Het hoeft niet in een bedrijf of industrie te zijn als het maar goed verdient :D (des te rapper dat ik quad kan kopen :p).
(Ik zit in mijn 5de jaar ASO, eco-moderne talen. Weet niet of het iets uitmaakt...)

Bij voorbaat dank!
$t!ng! counter-strike & quads!
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

als je nu is vertelde van waar je bent da zou makelijker zijn! :wink:
$t!ng
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door $t!ng »

haha ahja wask vergeten :p Ik ben van Hofstade (naast Mechelen) maar ik heb brommer dus kan wel ff rijden ;)
::::JoReN::::
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door ::::JoReN:::: »

$t!ng schreef:haha ahja wask vergeten :p Ik ben van Hofstade (naast Mechelen) maar ik heb brommer dus kan wel ff rijden ;)
een yamaha sting zeker :wink:
Suzuki LT-R 450 2006
$t!ng
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door $t!ng »

haha neenee is gwn mijn nick :D tis nen derbi DRD Edition... jaja altijd derbi :D
::::JoReN::::
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door ::::JoReN:::: »

$t!ng schreef:haha neenee is gwn mijn nick :D tis nen derbi DRD Edition... jaja altijd derbi :D
ah, drd's zijn schoon. goeie keuze! maar ik vermoed dat hij wel wat sneller dan 45km/h loopt :)
Suzuki LT-R 450 2006
$t!ng
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door $t!ng »

merci! Hij gaat nu nog altijd maar ong. 55 :zzz: In Mechelen rijdt veel politie... maar kdenk toch dak em is ga ontgrenzen. Allee ik niet maar vriend ofzo want dat afstellen zie ik niet helemaal zitten :)

Hmmm er zijn er hier precies niet veel die vakantiejob hebben gdn :p Niemand een goed adres of telefoonnummer waar ze nog iemand zoeken voor de komende vakanties? Weekend werk en op woensdag werken zie ik ook wel zitten. ;)

greets
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door epix no-fear »

$t!ng schreef:merci! Hij gaat nu nog altijd maar ong. 55 :zzz: In Mechelen rijdt veel politie... maar kdenk toch dak em is ga ontgrenzen. Allee ik niet maar vriend ofzo want dat afstellen zie ik niet helemaal zitten :)

Hmmm er zijn er hier precies niet veel die vakantiejob hebben gdn :p Niemand een goed adres of telefoonnummer waar ze nog iemand zoeken voor de komende vakanties? Weekend werk en op woensdag werken zie ik ook wel zitten. ;)

greets

in de industrie ga je niet zomaar een baantje voor de vakantie of iets dergelijks vinden omdat het heel erg precies komt.
waar makkelijk werk te vinden is zijn boomkwekers of andere bedrijven waar het werk simpel is.
CustomCoatingsHelvoirt
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Grootwarenhuizen vind je ook nog wel iets om te doen, of in de horeca.
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

horeca rules man :tongduim: ik wil geen ander werk meer doen als horeca, heb al drie jaar hetzelfde werk bij een traiteur en is echt super. feesten van 500 en meer.
--HoNdA 400--
Jon
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Jon »

Mail mij eens, bij ons zoeken ze in de vakantieperiode altijd jobstudenten en het is niet zo ver van waar je woont.
Geboren, met een stuur in mijn handen.
$t!ng
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door $t!ng »

Je hebt mail ;) Bedankt alvast!
Plaats reactie