Z400: review van Yoshimura Comp. Series Slip-on

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
Plaats reactie
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Z400: review van Yoshimura Comp. Series Slip-on

Bericht door Hanzie »

ik had dus een yoshimura gekocht nadat ik nogal lang twijfelde voor het geluid... ik heb m toen na een kleine 4dagen hier gekregen en erop gezet, ik heb getest met een 155main en de rest stock. mijn mods zijn: k&n met powerlid, intake cam en dus de yoshi (alleen demper). hij liep zeer goed maar pruttelde toch nog steeds een beetje, dat lag dus aan de naald, ik heb hem nu een clipje verplaatst en hij loopt goed, geen backfire etc meer, perfect, misschien kan ik nog een clipje opschuiven om echt zeker te zijn.

de test: nadat ik enkel de nokkenassen erin had, had ik wat pk's onderin verloren, nadat ik de yoshi erop had gezet, kwam er een PAK pk's bij, die zeker onderin en in het midden te voelen waren, wanneer de powerband van de yoshi begint te dalen slaan de nokkenassen toe, en dan krijg je weer een soort powerboost die helemaal uitloopt tot in de einde van de Z zijn toeren, je hebt echt veel meer wheelspin en je vertrekt echt gemakkelijk in 2de. ik ben er zeer tevreden over!

het geluid: het geluid van een motor, quad of gewoon de uitlaat speelt nogal veel parte in deze maatschappij, daarom proberen we toch zoveel mogelijk pk's te hebben en weinig mogenlijk geluid, dat is bij de yoshimura redelijk goed gelukt vind ik, het geluid onderin is zeer zwaar, zeker als je hem stationair laat lopen wordt je echt wild van zijn gegrom, wanneer je van mid toeren tot hogerop begint te gaan, wordt het geluid scherper en harder, tuurlijk is het harder, maar storend voor op de baan? nee dat denk ik niet...
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!

DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

tnx voor de informatieve review!
White LTZ-450 - powered by MSD -
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Dit moeten we meer zien! Fijne duidelijke review van het gebeuren!
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

binnenkort voeg ik er mijn mening eraan toe en hopelijk valt dees uiterst goe mee
+++White -Z- Power+++

T0 F@$t F0r Y0u
Plaats reactie