dat doe ik altijd
carbu
-
epix no-fear
- Quad Expert

ik rij ook in de regen en door plassen en zelfs door beeken uit, gemoet gewoon een beetje opletten,en als je door een beek rij effe dat darmke loss doen wat een uw luchtfilter bakje zit, dan komt het water wat er in gekomen is weer uit maar dat is nog nooit veel bij mij geweest.een paar drupels.
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Kijk zo heb ik het gedaanRobby schreef:hopelijk rij je hem zo binnen de kortste keren niet aan diggelen... jetten is geen bullshit en hoog nodig...den dj schreef:Ik rij altijd zonder deksel maar als ik ga "crossen " zet ik mijn deksel erop .Ik heb er een 6 tal gaten van 10 mm, in het midden, ingeboord zodanig dat hij nog voldoende lucht binnenkrijgt .Hij trekt wel minder snel maar is toch nog snel genoeg.Bij het afspuiten plak ik deze gaten af met tape zodanig dat er geen water in de airbox kan lopen.
Grtz Dirk
ok als hij gejet staat op open kast en je doet dan je kast toe kan het weinig kwaad maar loopt wel te rijk... andersom kan een katastrofe betekenen...
Hier zie je de gaten die afgeplakt zijn

Deze gaten zitten juist onder de "afvoer" zodanig dat het water dat er eventueel inloopt niet rechtstreeks op de filter loopt

Als ik ga crossen verwijder ik natuurlijk de tape
Inderdaad zal hij mssn iets te weinig lucht krijgen en zal hij ook iets minder presteren
maar de mensen die hem hebben gejet (en die kunnen het)hebben me verzekerd dat dit niet echt "schadelijk" is
Ik vindt dit precies nog beter dan die kap met luchtinlaten want daar kan nog wat meer water inlopen denk ik dan die enkele gaten die ik erin heb geboord in mijn originele kap
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Jep idd ivm de powerlid vind ik dit op het eerste zicht ok maar na verloop van tijd begin het wel op je systeem te werken van kuisen. Een powerlid kuist dan ook niet zo gemakkelijk als je denkt (het laatste wat ik probeerde was het weken van de powerlid in zeepsop en dit werkte beter of hun kuis productje van K&N).
Ik gebruik de powerlid enkel om grof vuil op te vangen en doe nog niet eens de moeite om die in te olien. Mijn reinigingprocedure nu is met hoge druk van ver afspuiten. Tis nie gezond maar dient enkel om grof vuil tegen te houden. Intern heb ik nog steeds de twinair die ik met zorg behandel.
Na het crossen ligt er altijd brokken aarde op de powerlid.
Ik gebruik de powerlid enkel om grof vuil op te vangen en doe nog niet eens de moeite om die in te olien. Mijn reinigingprocedure nu is met hoge druk van ver afspuiten. Tis nie gezond maar dient enkel om grof vuil tegen te houden. Intern heb ik nog steeds de twinair die ik met zorg behandel.
Na het crossen ligt er altijd brokken aarde op de powerlid.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer: