aftermarket uitlaat voor raptor 700
-
rappy 700 rijder
- Quadrunner

- Contacteer:
aftermarket uitlaat voor raptor 700
hallo
ik zou graag willen weten wat jullie de beste complete uitlaatlijn voor onder een raptor 700 vinden ?
het gaat mij vooral om meer power en goede kwaliteit, de mooi en het geluid komen bij mij op de tweede plaats.
graag jullie mening en tips hierover
gr
friso
ik zou graag willen weten wat jullie de beste complete uitlaatlijn voor onder een raptor 700 vinden ?
het gaat mij vooral om meer power en goede kwaliteit, de mooi en het geluid komen bij mij op de tweede plaats.
graag jullie mening en tips hierover
gr
friso
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
-
rappy 700 rijder
- Quadrunner

- Contacteer:
Er is geen "beste" uitlaat, kijk gewoon wat je mooi vindt en hoeveel geluid het mag maken (met of zonder db-killer). Prestatiegewijs ga je het echt niet merken en veel hangt af van de afstelling.
Yoshimura (RS7) is altijd perfect qua afwerking, maar ik hou niet zo van dat design en ze zijn best wel duur. Alba heeft bij mijn weten geen quiet cores. HMF kan je in verschillende kleuren verkrijgen, maar is zonder quiet core asociaal luid.
Dan heb je nog Akrapovic (ook zonder quiet core), FMF en Doma (die zou ik persoonlijk kopen).
Yoshimura (RS7) is altijd perfect qua afwerking, maar ik hou niet zo van dat design en ze zijn best wel duur. Alba heeft bij mijn weten geen quiet cores. HMF kan je in verschillende kleuren verkrijgen, maar is zonder quiet core asociaal luid.
Dan heb je nog Akrapovic (ook zonder quiet core), FMF en Doma (die zou ik persoonlijk kopen).
-
epix no-fear
- Quad Expert

-
epix no-fear
- Quad Expert

-
epix no-fear
- Quad Expert

Daar zijn de meningen hopeloos verdeeld over. Ze zouden goed presteren op een Raptor, maar wegen uiteraard meer dan een enkele uitlaat. Meestal worden ze wel "aangeraden" voor motorisch getunede quads, op stock modellen presteren ze eerder slecht. Als je toch voor een Dual setup wilt gaan, zou ik misschien eerder de Barker uitlaten kiezen.
Voor beide betaal je veel (meer dan een enkel systeem) en algemeen vindt men het zijn meerprijs niet waard. Het ziet er misschien "cool" uit, maar ik zou mijn geld aan iets anders spenderen.
Voor beide betaal je veel (meer dan een enkel systeem) en algemeen vindt men het zijn meerprijs niet waard. Het ziet er misschien "cool" uit, maar ik zou mijn geld aan iets anders spenderen.
Dubbele uitlaten zien er inderdaad wel cool uit maar vaak levert het juist minder performance op.glen schreef:en LTE duals, iemand daar ervaring mee?
Zouden prestatiegewijs nogal goed scoren, en sound ook best ok lees ik op Amerikaanse forums.
FP heeft trouwens ook zo'n dubbele uitlaatset voor de Raptor 700.
Zelf zou ik eerder denken aan Doma of Yoshimura.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"