Foto's
-
- Quad Master
5 uurtjes rijden dat doe je netjes, das toch ongeveer 400 kilometer per uurbanshee rijder schreef:en jongens waneer gaan we naar dit super parcours? is maar 5 uurtjes rijden ofzo
Nee joh lijkt me wel leuk om eens aftespreeken en er een soort van camping maaken en dat we dan met paar quad rijders een weekend gaan
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
-
- Quadracer
volgende quadweekend is daar te doen he mannen !
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadrider
- Contacteer:
foto's
@ veryna
huis is maar te huur vanaf september 2007
@ skicks
parcour ligt in Crevillente noordelijk van de stad , ligt tussen de bergen is moeilijk om te vinden , hebben een uur zitten rondrijden met de auto om te zoeken , juist adres weet ik niet ( kan u het wel laten weten als ik er terug ben geweest )
@ vincenzo
Niet te betreden omdat het volledig is afgezet me draad enkel de parking is met slagboom ( stond wel open als ik geweest ben ) hangen ook overal affiches
met de melding van politie
is ook een mooi spel daar
huis is maar te huur vanaf september 2007
@ skicks
parcour ligt in Crevillente noordelijk van de stad , ligt tussen de bergen is moeilijk om te vinden , hebben een uur zitten rondrijden met de auto om te zoeken , juist adres weet ik niet ( kan u het wel laten weten als ik er terug ben geweest )
@ vincenzo
Niet te betreden omdat het volledig is afgezet me draad enkel de parking is met slagboom ( stond wel open als ik geweest ben ) hangen ook overal affiches
met de melding van politie
is ook een mooi spel daar
www.maesvloerenbvba.be
yfz 450 r
yfz 450 r
-
- Quadverslaafde