deze ist
http://images.google.be/imgres?imgurl=h ... D%26sa%3DN

Je hebt geluk, er is een VandenBorre winkel op 3km afstand van Konijnenberg Turnhout. Als het meer is dan 20km betalen ze je het geld niet terug.speedfreak schreef:Ja is van een online schop (moet ek eens gaan kijken of hij daar goedkoper staat), maar als ik hem binnen de maand ergens goedkoper vind, dan betaald van denborre het verschil terug. MAAR alleen van winkels, niet van online schops. Denk dat het over al in de winkels wel rond die prijs gaat hangen.

Een geluk dan. Moet ik dan naar die konijnenberg winkel gaan en daar op papier laten zetten dat hij daar goedkoper is of wat? Met het mum dat ik hem daar koop natuurlijk.Alfredo schreef:Je hebt geluk, er is een VandenBorre winkel op 3km afstand van Konijnenberg Turnhout. Als het meer is dan 20km betalen ze je het geld niet terug.speedfreak schreef:Ja is van een online schop (moet ek eens gaan kijken of hij daar goedkoper staat), maar als ik hem binnen de maand ergens goedkoper vind, dan betaald van denborre het verschil terug. MAAR alleen van winkels, niet van online schops. Denk dat het over al in de winkels wel rond die prijs gaat hangen.
voor dat constant scherpstellen moet je je af gewoon op servo zetten, dan blijft die dat doen, maar dit geaat wel enkel in de modes van de camera die je zelf moet instellen!Alfredo schreef:Het probleem is gewoon dat die lens te traag scherpstelt en als ik met de camera beweeg, moet ik telkens opnieuw scherpstellen. In Sports mode is dit niet en wordt dit constant gedaan. Tot nu toe heb ik dus nog niet gevonden hoe dit in andere modes ook ingesteld kan worden.
Ok, voorlopig geen 18-200mm lens dan. Als familielens zou het wel wat zijn, maar ik kijk misschien toch beter uit naar een lens met groter diafragma. Is het aangeraden om bij Nikkor te blijven of hebben Tamron, Sigma, ... ook degelijke lenzen?
Kitlenzen zijn trouwens niet volledig waardeloos, ik heb net nog een aantal mooie foto's van een van de katten getrokken en dat met een 18-55 f/3.5-5.6 lens.