Works G Series 4 triple rate iemand ervaring met deze demper,hebben preload,low speed rebound, en hi lo compressie instelbaar, remote reservoir.
Ook is er nog de 3 serie en blackwiddow, als iemand daar nog ervaring mee heeft?
Dus laat maar eens horen!
http://www.worksperformance.com/html/atv.html
Works G Series 4 triple rate
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Works G Series 4 triple rate
Laatst gewijzigd door Twan #33 op di 26 dec, 2006 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadracer
hanzie , joachim kunne je wel helpen
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
Ik heb inderdaad met hans zijn works veren verder gereden. Deze zijn nu in bezit van een maat van me.
Maar er is wel een heel verschil tss het model dat wij hebben en deze Works G Series 4 triple rate.
Aan deze heb je veel instellingen, aan onze waren er geen behalve preload. Het waren wel tripple rates. Heel andere klasse dus...
Was voor mij een grote verbetering van de standaard 2003/2004 veringen van z400. Maar je kunt ze niet vergelijken
met reiger, technoflex, ohlins, enz omdat deze die wij hadden gewoon een klasse lager waren qua prijs, mogelijkheden.
Vergelijken moet je doen met iets van zelfde klasse
Prijs/kwaliteit waren die works van mij wel goed.
In het review onderdeel staat nog wel een topic van Hanzie ivm de works.
*edit:
gevonden: http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... ight=works
Ze worden heel rooskleurig bekeken maar we wisten gewoon niet beter toen
Gezien dit allemaal heb ik er wel alle vertrouwen in dat deze hier bovenaan de pagina zeker hun werk zullen doen. Je vind toch niet veel slechte producten meer
Maar er is wel een heel verschil tss het model dat wij hebben en deze Works G Series 4 triple rate.
Aan deze heb je veel instellingen, aan onze waren er geen behalve preload. Het waren wel tripple rates. Heel andere klasse dus...
Was voor mij een grote verbetering van de standaard 2003/2004 veringen van z400. Maar je kunt ze niet vergelijken
met reiger, technoflex, ohlins, enz omdat deze die wij hadden gewoon een klasse lager waren qua prijs, mogelijkheden.
Vergelijken moet je doen met iets van zelfde klasse
Prijs/kwaliteit waren die works van mij wel goed.
In het review onderdeel staat nog wel een topic van Hanzie ivm de works.
*edit:
gevonden: http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... ight=works
Ze worden heel rooskleurig bekeken maar we wisten gewoon niet beter toen
Gezien dit allemaal heb ik er wel alle vertrouwen in dat deze hier bovenaan de pagina zeker hun werk zullen doen. Je vind toch niet veel slechte producten meer
KFX540