te koop
te koop
hi,
verkoop enkele dingen
nokia 1600 nieuw nooit gebruikt (gewonnen bij laureaat uitrijking krant van west-vlaanderen)
canon 70-200 F4l zoom lens 7 maand oud net winter kuis gehad, is terug gecalibreerd en uitgekuist
verkoop ze omdat ik de F2.8 versie ga kopen.
een heleboel RC materiaal body's, banden, batterijen, auto's pm maar voor info
nja.. grote opkuis
nog prettige feesten hè
verkoop enkele dingen
nokia 1600 nieuw nooit gebruikt (gewonnen bij laureaat uitrijking krant van west-vlaanderen)
canon 70-200 F4l zoom lens 7 maand oud net winter kuis gehad, is terug gecalibreerd en uitgekuist
verkoop ze omdat ik de F2.8 versie ga kopen.
een heleboel RC materiaal body's, banden, batterijen, auto's pm maar voor info
nja.. grote opkuis
nog prettige feesten hè
zaag zaag zaag koop hem daar dan he
tegenwoordig als je iets verkoopt bv navigatie etc na een maand dan staan ze in de winkel al goedkoper dan wat jij ervoor vraagt (na een maand gebruikt te hebben)
tegenwoordig als je iets verkoopt bv navigatie etc na een maand dan staan ze in de winkel al goedkoper dan wat jij ervoor vraagt (na een maand gebruikt te hebben)
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quad Master
ik zelf zit klein beetje in de telefonie handel, en zover ik weet is het nergens goedkoper geweest dan 60 euro. hier in nederland danberke schreef:euhhh,nokia 1600 voor 70euro
is nieuw te koop in winkel voor 50 euro!
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
nederland en belgie zit wel een beetje verschil op kwa prijzen enzo hoor , heb zelf gerant geweest in een telefonie zaak , en de prijzen zijn wel verschillend als je een vergelijking doet zelfde toestel maar dan nederland-belgie
greetz
greetz
Suzuki Z400 SM te koop
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
-
- Quad Expert
-
- Quad Expert
Dutje#82 schreef:ok 50 euro dan ben zagen man man. zeg me gewoon waar zoals alfredo dat zegt ipv te lullen dikke zeveraars hier
was nie bedoelt om te stoken roderick maar meer als back up voor het verhaal van alfredo
ze zijn te bestellen voor 49,90 bij: www.it-bazar.nl
CustomCoatingsHelvoirt
E-Shops mag je nooit vergelijken met echte winkels (die een toonzaal hebben en niet enkel een magazijn). Dat is zoals zeggen: "Op Ebay kan je hem goedkoper krijgen."... Meestal laat de service na verkoop te wensen over en wordt het moeilijk om garantie te krijgen. Als er kosten aan zijn, ben je vaak een pak meer kwijt aan verzendkosten dan dat de reparatie zelf kost.
Veel succes met de verkoop in ieder geval, de prijs die je nu vraagt is wat realistischer.
Veel succes met de verkoop in ieder geval, de prijs die je nu vraagt is wat realistischer.