JALOERS
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quad Expert
das hier in de buurt ook daar wil ik zo graag nog eens gaan rijden maar dat is beschermd gebied.
mischien als mijn quad klaar is en ik durf het dan zal ik het tapen
maar voor nu is die filmpje echt super
sterker nog als ik vandaag of morgen de tijd voor vind zal eens een paar fototjes gaan maken er zijn daar wel meer bomen dan daar
maar voor nu is die filmpje echt super
sterker nog als ik vandaag of morgen de tijd voor vind zal eens een paar fototjes gaan maken er zijn daar wel meer bomen dan daar
CustomCoatingsHelvoirt
bedoel jij de drunese duinen ? want al sje daar ooit zou gaan rijden ga ik wel meeyamaha tri-z schreef:das hier in de buurt ook daar wil ik zo graag nog eens gaan rijden maar dat is beschermd gebied.
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
-
- Quad Expert
jaa idd de drunese duinen dat begint hier aan het eind van de straatmr. schreef:bedoel jij de drunese duinen ? want al sje daar ooit zou gaan rijden ga ik wel meeyamaha tri-z schreef:das hier in de buurt ook daar wil ik zo graag nog eens gaan rijden maar dat is beschermd gebied.
ik denk dat het met de quad toch wel een dik uur rijden is als je naar de andere kant wil
maar bij een restaurant aan de zuidkant ligt een duin van 20 meter hoog daar wil ik een keer overheen springen
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quad Expert
-
- Quad Expert
daarom stond er in mijn eerste post ook het volgende:mountain_biker schreef:volgens mij mag je daar helemaal niet komen met je quad ik denk dat je heel veel problemen zal krijgen als je daar gaat rijden(crossen)
CustomCoatingsHelvoirt