ms 13
Die bekenden hun songs gaan, als ze pas bekend worden, meestal over hun jeugd, waar ze vandaan komen,... Maar neem nu bv. Snoop, als je recentere songs van hem beluistert, dan gaat het amper nog over zen jeugd, doch over zen rijkdom en bling . Ik vind eerlijk gezegd dat hij goeie muziek maakt, serieus. Maar die whiggers en wannabe's in Antwerpen en Brussel, menen omdat ze bruin zijn, dat ze ook geweld gaan moeten promoten, over waar ze wel niet vandaan komen,... De essentie bij hun is ver te zoeken. Het zijn gewoon een stelletje lamzakken die mee willen doen met de massa. Politie draait zich gewoon om...en dan achteraf maar komen klagen dat ze het niet onder controle hebben. Zeikerds! Krijg er echt het lopend schijt van, niet verwonderlijk met al dat 'bruin' op straat.Franky schreef: ja wat zeg ik nu net...
DAT IS HIER OOK HOOR !
alleen noemt dat hier niet MS-13, maar hebben ze daar weer een andere naam voor
Allahsjakamaka-13 ofzo éh...
en zulke criminaliteit word dan ook nog 'ns gepromoot op MTV en andere (zal het woord maar niet zeggen)-zenders...
ben niet thuis in 't wereldje, maar snoop dogg, Dr.Dre, om er een paar te noemen
volgens mij zingen die toch wel over, drugs en criminaliteit
de jeugd hier, denkt dat dit 'OKE' is, en zo creëren we hier van die wanna-be's, die ook meer kwaad dan goed doen!... indoctrinatie noemen ze dat! en geen positieve dit keer
-
- Quad Expert
muziek is de boodschap van de jeugd.
alles waar artiesten over zingen is het geen waar de jeugd zich in verplaatst.
iedereen heeft echter zijn eigen muziek stijl en dus ook zijn manier van gedragen.
tegen mij zeggen veel mensen bijvoorbeeld dat ik naar herrie luister omdat ik veel metal hoor.
dit is voor veel mensen geschreeuw omdat ze de tekst niet kennen.
maar als je weet wat ze in die nummer zingen dan gaat het vaak over wereld vrede of innerlijke kracht.
zo heeft iedere muziek stijl en iedere artiest zijn of haar manier om een boodschap over te brengen.
het is maar net waar je voor open staat
ik weet dat dit zwaar klinkt en ik weet daarom ook dat het mischien maar tot een aantal mensen past om het te begrijpen.
alles waar artiesten over zingen is het geen waar de jeugd zich in verplaatst.
iedereen heeft echter zijn eigen muziek stijl en dus ook zijn manier van gedragen.
tegen mij zeggen veel mensen bijvoorbeeld dat ik naar herrie luister omdat ik veel metal hoor.
dit is voor veel mensen geschreeuw omdat ze de tekst niet kennen.
maar als je weet wat ze in die nummer zingen dan gaat het vaak over wereld vrede of innerlijke kracht.
zo heeft iedere muziek stijl en iedere artiest zijn of haar manier om een boodschap over te brengen.
het is maar net waar je voor open staat
ik weet dat dit zwaar klinkt en ik weet daarom ook dat het mischien maar tot een aantal mensen past om het te begrijpen.
CustomCoatingsHelvoirt
ik luister liever niet naar die zandneger muziekDomi schreef: Die bekenden hun songs gaan, als ze pas bekend worden, meestal over hun jeugd, waar ze vandaan komen,... Maar neem nu bv. Snoop, als je recentere songs van hem beluistert, dan gaat het amper nog over zen jeugd, doch over zen rijkdom en bling
als ik ze rustig zie "smoren", in hun video-clips, zap ik al naar een andere zender...
leer onze kinderen maar om van al die vuiligheid af te blijven, terwijl het op televisie-zenders door dat tuig word gepromoot, een hekel heb ik er aan!
Pure adrenaline attached with a license plate !
Dat is iets anders wat je aangeeft, wat kinderen betreft. Ik vind het normaal dat je als vader zoiets voor je kinderen probeert te vermijden. Je moet voor jezelf, en ik heb nog geen kinderen , weten wat wel of niet kan. Ik vind het leuke muziek om te luisteren, al is het maar alleen voor de beat, maar zal mijn kinderen later idd. fatsoenlijk opvoeden en hun dit zeker niet voorschotelen op jeugdige leeftijd.Franky schreef:ik luister liever niet naar die zandneger muziekDomi schreef: Die bekenden hun songs gaan, als ze pas bekend worden, meestal over hun jeugd, waar ze vandaan komen,... Maar neem nu bv. Snoop, als je recentere songs van hem beluistert, dan gaat het amper nog over zen jeugd, doch over zen rijkdom en bling
als ik ze rustig zie "smoren", in hun video-clips, zap ik al naar een andere zender...
leer onze kinderen maar om van al die vuiligheid af te blijven, terwijl het op televisie-zenders door dat tuig word gepromoot, een hekel heb ik er aan!
-
- Quad Expert
- Contacteer:
bwah... kan in alles wat jullie vertellen me inleven jonges... da zijn van die mensen waarvoor gelle betaald... want daar is geen enkele van die degelijk werk heeft en waar je tenslotte niets kunt aan doen zonder zelf niet in de bak te geraken. tzal te laat zijn als de regering regeert... amerika wordt ook voorgesteld op tv als DE sociale staat waar iedereen mooi samenleeft... maar iedereen weet beter...
dat is zoals de koning hier denkt dat belgie het meest culturele land is en dat zo gaat promoten... maar in werkelijkheid kunnen vlamingen en walen nog niet samenleven laat staan allochtonen... over enkelingen gezwegen natuurlijk.
da zijn groepen die ik liefst zover van me houd, maar als ik er in aanraking mee kom zal het hun berouwen...
En die zwarte bendes is nog niets hoor, laatste tijd is het hier in de streek zowa poolse maffia enzo da hier rondloopt. da is ook ni leuk...
greetz
dat is zoals de koning hier denkt dat belgie het meest culturele land is en dat zo gaat promoten... maar in werkelijkheid kunnen vlamingen en walen nog niet samenleven laat staan allochtonen... over enkelingen gezwegen natuurlijk.
da zijn groepen die ik liefst zover van me houd, maar als ik er in aanraking mee kom zal het hun berouwen...
En die zwarte bendes is nog niets hoor, laatste tijd is het hier in de streek zowa poolse maffia enzo da hier rondloopt. da is ook ni leuk...
greetz
Ik vind het gewoon raar dat al die negers die al een crimineel leven er op na hebben dat ze dan nog zo'n grote "zangers" worden,en op tv mogen komen. Ze zouden dat gewoon moeten verbieden zo'n gasten alla 50cent,...
Hier ziet men dat en het zijn hun "helden die al 7 kogels in hun lijf hebben" is da normaal?
Hier ziet men dat en het zijn hun "helden die al 7 kogels in hun lijf hebben" is da normaal?
-HONDA TRX250r
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
kem juist die reportage bekeken, wel bekijk het alzo: iedere clan vecht tegen elkaar en er worden in bepaalde steden 3000 moorden gedaan op een jaar ms13 leden die afgeslacht worden. Als ze zo verder doen dan roeien ze elkaar uit ...
De leden moeten oppassen op straat want ze kunnen vermoorde worden.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
- Quad Expert
das interessant, maar jammer genoeg zijn die zielepoten geen killingmachines, eerder losertjes met vingertjes. Handjes afkappen, mekaar pijn doen, in mekaars vel pitsen, aan het haar trekken, schampschoten... in plaats van gewoon kort en krachtig. Dat is het probleem: ze maken teveel lawaai naar volgens ze elkaar afslachten, vandaar dat er overlast is.Sg6 schreef:kem juist die reportage bekeken, wel bekijk het alzo: iedere clan vecht tegen elkaar en er worden in bepaalde steden 3000 moorden gedaan op een jaar ms13 leden die afgeslacht worden. Als ze zo verder doen dan roeien ze elkaar uit ...
White LTZ-450 - powered by MSD -
Dat is misschien wel "positief", maar meer ga je zo niet vinden. Mensen worden afgeperst om in "hun buurt" iets te mogen verkopen, kinderen worden aangezet tot geweldpleging, er moet geld binnenkomen dus word er drugs gedealed, winkels worden overvallen, de politie wordt gehinderd in hun taken, ...
Hoe meer er sterven, hoe meer er de volgende dag weer gerecruteerd worden dus het kan zeker een averechts effect hebben.
Hoe meer er sterven, hoe meer er de volgende dag weer gerecruteerd worden dus het kan zeker een averechts effect hebben.