ms 13
prijzen varieren van 150 tot ... euro. Als je natuurlijk veel geld hebt koop een swarovski zou ik zeggen. Heb er eens 1 in mijn handen gehad en waaaaaaaaaaaaaaaaaaaw zo klaar. Zelf heb ik een 10-40x56 en daar ben ik heel tevreden van. Na afregelen van scoop is ie heel precies. Dat kan Fre ook bevestigen. Nadeel is het gewicht en zijn grote. Scoop heeft een lengte van 500mm en weegt op zijn minst een 900gr.
Je kan hem ook gebruiken als verrekijker

Je kan hem ook gebruiken als verrekijker
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
Staat op nen HW97K. Een luchtbuks dus waar ik me kostelijk mee amuseer.
Toegevoegd na 4 uur 8 minuten:
moet eens deze site doornemen,
http://users.skynet.be/mario.severi/air ... index.html
Die man schrijft reviews van zijn gekochte buksen en scopen.
Ik ben al tot bij die gast geweest en met 1 van zijn Co2 buksen (s400) geschoten en ik was serieus onder de indruk maar ook van het prijskaartje van die Co2 buks. De trekker stond echt FT afgesteld.
Een AirArms EV2 staat ook op mijn verlanglijstje moja ...
Ook opletten welke scoop je aankoopt. Vele zijn niet gemaakt voor zware springers zoals de Diana Magnum 350 en dacht ook de Diana 48 moar ben niet zeker.
Toegevoegd na 4 uur 8 minuten:
moet eens deze site doornemen,
http://users.skynet.be/mario.severi/air ... index.html
Die man schrijft reviews van zijn gekochte buksen en scopen.
Ik ben al tot bij die gast geweest en met 1 van zijn Co2 buksen (s400) geschoten en ik was serieus onder de indruk maar ook van het prijskaartje van die Co2 buks. De trekker stond echt FT afgesteld.
Een AirArms EV2 staat ook op mijn verlanglijstje moja ...
Ook opletten welke scoop je aankoopt. Vele zijn niet gemaakt voor zware springers zoals de Diana Magnum 350 en dacht ook de Diana 48 moar ben niet zeker.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
Ik heb zelf een Diana 52 4,5mm (vaste loop, zwaarste model) en ben daar best tevreden van. Natuurlijk kan ik niet vergelijken met andere modellen, maar toch... Ik heb al wel 2x problemen gehad, eerste keer het opspan mechanisme dat brak en twee weken geleden mijn vizier dat loskwam. Gelukkig zit er 2 jaar garantie op en doet de verkoper er helemaal niet moeilijk over.
Ik schiet afwisselend met Diana High Power en simpele platte loodjes (Lux). Binnen twee weken komt hij terug binnen en dan zal ik stilletjes aan eens uitkijken naar een mooie scope...
Ik schiet afwisselend met Diana High Power en simpele platte loodjes (Lux). Binnen twee weken komt hij terug binnen en dan zal ik stilletjes aan eens uitkijken naar een mooie scope...
Ik heb op www.luchtbuks.net ergens gelezen dat je moet uitkijken met een scoop op diana 52, die schiet je nogal snel kapot zonder dampa mount
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
als het een zware buks is zou ik niet gaan kijken naar een mooie scoop gegarandeerd dat uw draadkruis breekt. Zelfs met dampamount is er geen garantie! Aangezien je met high power loodjes schiet denk ik dus dat het een zware springer is. Mocht ik u zijn zou ik eerder gaan kijken naar een lichter model en daar zal je op en top genieten van een top scoop en zal zijn levensduur ver 3 voudigd worden. Zware springers noemt men ook wel scoop killers en vroeg of laat breekt uw veer in 3!
Ik had voordien de magnum 350. Dat was een buks dat voor 1 toepassing bestemd was "alles letterlijk kapot schieten". Door een deur van volkswagen bestelbus was voor de magnum geen pb met staal loodje op 20m afstand
.
Dan verkocht om over te stappen naar een precieser buksje. Had mss 3maand de magnum en het begon verm op mijn systeem te werken dat ik meerdere malen moest schieten om een doel mee te hebben op 45m. Dit kwam telkens doordat de buks een kwartslag naar links sloeg bij het overhalen van de trekker. Gekend fenomeen bij de 350 reeks.
Als de veer breekt kan dit ook zijn doordat je met te lichte loodjes schiet. Bij zware buksen altijd high power gebruiken.
Ik had voordien de magnum 350. Dat was een buks dat voor 1 toepassing bestemd was "alles letterlijk kapot schieten". Door een deur van volkswagen bestelbus was voor de magnum geen pb met staal loodje op 20m afstand
Dan verkocht om over te stappen naar een precieser buksje. Had mss 3maand de magnum en het begon verm op mijn systeem te werken dat ik meerdere malen moest schieten om een doel mee te hebben op 45m. Dit kwam telkens doordat de buks een kwartslag naar links sloeg bij het overhalen van de trekker. Gekend fenomeen bij de 350 reeks.
Als de veer breekt kan dit ook zijn doordat je met te lichte loodjes schiet. Bij zware buksen altijd high power gebruiken.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
Zo ver als je ogen het toelaten 
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams