Nieuwe yamaha YFZ450
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Nieuwe yamaha YFZ450
hey,
ik heb sinds gisteren men nieuwe en eerste quad, een YFZ 450,
ben er net een eindje mee gaan rijden maar die valt constant stil als ik men choke afzet, heb er zeker een half uur mee gereden dus dan zou die normaal gezien toch voldoende warm moeten staan denk ik
Of is da normaal voor ne nieuwe motor dat die stilvalt en stottert?
ik heb sinds gisteren men nieuwe en eerste quad, een YFZ 450,
ben er net een eindje mee gaan rijden maar die valt constant stil als ik men choke afzet, heb er zeker een half uur mee gereden dus dan zou die normaal gezien toch voldoende warm moeten staan denk ik
Of is da normaal voor ne nieuwe motor dat die stilvalt en stottert?
Yamaha YFZ-450
-
- Quadracer
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
-
- Quadverslaafde
-
- Quad Expert
Wie is dat, dan kan ik het noteren.
Nee serieus, staat de ralenti dan niet te laag? Hoe valt hij stil? Van mooi toerental naar ineens poef na even stationair draaien? of gewoon continu tergend traag, tot ie uiteindelijk stil valt?
Ter referentie: mijn quad viel nooit stil toen hij nieuw was, of het moest zijn dat het mijn schuld was.
normaal of niet normaal, wel ferm ambetant, das zeker.
Kan je het stationair toerental niet wat aanpassen in de veronderstelling dat hij gewoon wat te traag draait?
Nee serieus, staat de ralenti dan niet te laag? Hoe valt hij stil? Van mooi toerental naar ineens poef na even stationair draaien? of gewoon continu tergend traag, tot ie uiteindelijk stil valt?
Ter referentie: mijn quad viel nooit stil toen hij nieuw was, of het moest zijn dat het mijn schuld was.
normaal of niet normaal, wel ferm ambetant, das zeker.
Kan je het stationair toerental niet wat aanpassen in de veronderstelling dat hij gewoon wat te traag draait?
White LTZ-450 - powered by MSD -
bullsh it, als hij warm is zou hij stationair moeten lopen. Misschien dat je luchtmengsel schoef te ver "in"staat of je stationairschroef niet goed staat. Kan je hem wel met de choke eraf hem op de hand laten draaien, dus iedere keer een beetje gas geven als je stil staat. Laat ff wat weten
hmmmmmm. eat me..
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Als je op quad zit aan de linker kant staat een vijsje (plastiek) is verlengd
draai dit een beetje dicht en start de quad en kijk wat hij doet of hij blijft draain of niet
beter iets te hoog zetten nu en dan beetje met ne keer terug draaien zo dat je die kan net goed laten draaien op stationair
veel plezier ermee en post hier maar eens wat foto's
Happy 2007
draai dit een beetje dicht en start de quad en kijk wat hij doet of hij blijft draain of niet
beter iets te hoog zetten nu en dan beetje met ne keer terug draaien zo dat je die kan net goed laten draaien op stationair
veel plezier ermee en post hier maar eens wat foto's
Happy 2007
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Velen van jullie zullen hem misschien al wel zien staan hebben op de site van de quadcentrale en voorlopig zijn dit de enige foto's die ik al kan laten zien.
Ik zal een van de dagen er zelf eens wat maken want er zijn een paar veranderingen aan gebeurd
den deze is het dus
heb er wel crossbanden op laten zetten en die bumper heb ik laten vervangen door de originele.
Gisteren alle overbodige stickers er al afgedaan.
Toekomstplannen weet ik nog ni echt omda ik ook nog ni echt thuis ben in de quadwereld.
Ik zal een van de dagen er zelf eens wat maken want er zijn een paar veranderingen aan gebeurd
den deze is het dus
heb er wel crossbanden op laten zetten en die bumper heb ik laten vervangen door de originele.
Gisteren alle overbodige stickers er al afgedaan.
Toekomstplannen weet ik nog ni echt omda ik ook nog ni echt thuis ben in de quadwereld.
Yamaha YFZ-450
-
- Quadverslaafde
-
- Quad Expert
- Contacteer:
mooi quadje man en veel plezier der mee in 2007
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...