Dit heeft hier nog ooit gestaan maar kan het topic niet direct meer vinden. Toen werd gezegt dat het idd beter zou zijn dan aluminium omdat het toch nog een klein beetje meegeeft als er dikke stenen tegenkomen. De montageboutjes zullen mindersnel afbreken daardoor
Ik heb er destijds nog mee gereden en was er heel tevreden van. Is wel maar voor beperkt aantal quads leverbaar, denk zelfs niet voor yfz. Vind het raar dat niet meer producenten het maken, is simpel, goedkoop te maken en vangt zoals gezegt wat schokken op terwijl je met alu plaat de klap doorgegeven wordt aan achterbrug.
Er waren inderdaad een tijd geleden geruchten dat er ook een voor de YFZ450 zou komen, maar dat is niet doorgegaan, waarom heb ik niet begrepen. Nu worden ze nog maar voor een beperkt aantal quads gemaakt: Honda TRX250X/300EX/400EX, Yamaha Banshee/Raptor/Warrior
Dus niet leverbaar voor YFZ 450, ook niet echt logisch maarja.
Geen ander alternatief?
Want als je een alu skidplate hebt en je raakt er een steen mee plooit dat helemaal om tot tegen je remschijf, zo ben je ze iedere week aan het rechtslaan.
-= Team DQT =-
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Ik heb ze al een aantal keer gemaild. De eerste keer werd me verteld dat ze bezig waren aan de mold voor de yfz450 swingarm en aangezien deze heel complex is ging het nog een tijd duren. Ze raadde me aan terug te mailen. Heb nu al een aantal keren gemaild maar steeds werd me gezegd dat het nog niet af is, maar dat er wel één komt! Wou ik toch even melden.