hoe wordt draaigas geplaatst?

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Robby schreef:jawel ralph, voor draaigas is het handvat binnenin groter van diameter (zoals bij moto's)
Ik bedoelde de buitendiameter :) Zoals ik een post daarvoor al zei:
deze moet wel van een motor zijn (grotere binnendiameter)
warrior3000
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door warrior3000 »

het is voor op mijn raptor 700. maar hij is binne voor onderhoud en ga het er daar laten opzetten moet ik er zelf niet meer aan prutsen :) net zoals de verlaging en de pinkerset en kilometerteller en al de rest :D
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

warrior3000 schreef:het is voor op mijn raptor 700. maar hij is binne voor onderhoud en ga het er daar laten opzetten moet ik er zelf niet meer aan prutsen :) net zoals de verlaging en de pinkerset en kilometerteller en al de rest :D

sorry ralph,had het niet goed gelezen dan :)

voor raptor 700 is het maar 1kabeltje :p
jossoh
Quadrider
Quadrider

Bericht door jossoh »

Robby schreef:
cross-X-team schreef:of je neemt gewoon een draaigas van een KTM sommige ( de meeste ) hebben daaar ook een dubbele gaskabel dus :wink:
jah... en heb je die zelf al geplaatst op een warrior of is dit weer een van je slimme ik weet alles beter antwoorden? tkan zijn dat ze werken, maar heb ze nog niet gebruikt...
laat deze jongen gewoon!

hou het gewoon voor je en geef geen reactie daarop, zo krijgen we hier alleen maar ruzies!
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

jossoh schreef:
Robby schreef:
cross-X-team schreef:of je neemt gewoon een draaigas van een KTM sommige ( de meeste ) hebben daaar ook een dubbele gaskabel dus :wink:
jah... en heb je die zelf al geplaatst op een warrior of is dit weer een van je slimme ik weet alles beter antwoorden? tkan zijn dat ze werken, maar heb ze nog niet gebruikt...
laat deze jongen gewoon!

hou het gewoon voor je en geef geen reactie daarop, zo krijgen we hier alleen maar ruzies!
mjah zie het als misse informatie... je krijgt een tip en gaat dat kopen en dan blijkt dat het niet past... jij zou ook blij zijn moest ik dingen zeggen waarvan ik denk dat het zo is terwijl ik er helemaal naast kan zitten?
jossoh
Quadrider
Quadrider

Bericht door jossoh »

daar heb je wel gelijk in jah, maar zeg het niet op zo'n manier. zeg gewoon dat je denkt dat dat niet klopt.

en betrek de persoon die het zegt er niet bij.
of is dit weer een van je slimme ik weet alles beter antwoorden?
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

jossoh schreef:daar heb je wel gelijk in jah, maar zeg het niet op zo'n manier. zeg gewoon dat je denkt dat dat niet klopt.

en betrek de persoon die het zegt er niet bij.
of is dit weer een van je slimme ik weet alles beter antwoorden?
tis niet omdat ik niet op elk topic antwoord dat ik ze niet gelezen heb... en blijkbaar stelt hij overal vragen maar weet hij alles beter... daarom antwoorde ik dat...
nu jij: vind je het leuk om ruzie te gaan zoeken op een forum ofzo? wat baat heb je daar nu bij om dit op te halen? mijn antwoord heeft betrekking op hem en niet op jou... of voel je je aangesproken?
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Terug ontopic a.u.b. :afgestudeerd:
Plaats reactie